tr-909 sample pack

Mark R.

Stamgast
Lid sinds
1 februari 2009
Berichten
274
Locatie
Amstelveen
laatst op een nutteloze avond dacht ik laat ik mijn 909 eens leegtrekken. gewoon uit verveling of misschien ooit nog eens handig als backup mocht ie ooit om wat voor reden dan ook de deur uit moeten. dat laatste schat ik op een kans van 99,9% dat dat niet gebeurd :D
om nou de mensen die er geen hebben om wat voor reden dan ook er ook van te laten genieten zet ik m'n samplepack online.

BELANGRIJK is om de extensie van het au bestand te veranderen in EXE

de samples zijn direct uit de 909 opgenomen in stappen van een half of kwart potmetertje zonder tussenkomst van een sequencer, compressie, EQ en/of andere ongein.

plezier!

:baco:
 

Attachments

  • Roland TR-909 Sample Pack.au
    2,2 MB · Bekeken: 116
Ik heb 'm even opnieuw geupload als zip - dat werkt tenminste ook bij onze vrinden met OS X en Linux ;)
 

Attachments

  • Roland TR-909 Sample Pack.zip
    2,8 MB · Bekeken: 119
Thanks ga het vanavond eens checken.
 
laatst op een nutteloze avond dacht ik laat ik mijn 909 eens leegtrekken. gewoon uit verveling of misschien ooit nog eens handig als backup mocht ie ooit om wat voor reden dan ook de deur uit moeten. dat laatste schat ik op een kans van 99,9% dat dat niet gebeurd :D
om nou de mensen die er geen hebben om wat voor reden dan ook er ook van te laten genieten zet ik m'n samplepack online.

BELANGRIJK is om de extensie van het au bestand te veranderen in EXE

de samples zijn direct uit de 909 opgenomen in stappen van een half of kwart potmetertje zonder tussenkomst van een sequencer, compressie, EQ en/of andere ongein.

plezier!

:baco:


Heel leuk hoor, maar de tr-909 is zo een uitgemelkt apparaat dat er al veel sites gratis samples op internet zijn te vinden.
Ik waardeer je inzet zeer, maar ik betwijfel gewoon of je de moeite er echt had voor moet nemen. Misschien een handige tip voor als je ook nog een 808 hebt. :)
 
Heel leuk hoor, maar de tr-909 is zo een uitgemelkt apparaat dat er al veel sites gratis samples op internet zijn te vinden.
Ik waardeer je inzet zeer, maar ik betwijfel gewoon of je de moeite er echt had voor moet nemen. Misschien een handige tip voor als je ook nog een 808 hebt. :)

klopt maar ik doe het ook niet speciaal voor jullie hoor.
ik heb ook nog een 808 maar ik heb geen zin om die leeg te trekken. misschien ooit nog is als ik weer is niks te doen heb :D
 
gratisch.. altijd goede situatie meneer.

Kop-achtergrond2.jpg
 
klopt maar ik doe het ook niet speciaal voor jullie hoor.
ik heb ook nog een 808 maar ik heb geen zin om die leeg te trekken. misschien ooit nog is als ik weer is niks te doen heb :D
Als je weer een keertje niks te doen hebt gooi dan alsjeblieft overstuur dan alsjeblieft je tr-909 maak er een filmpje van en zet hem op youtube. :engel:

Ik zoek al maanden naar zo'n filmpje. :)
 
je zoekt een filmpje waarop een 909 overstuurd word?

wat is daar zo boeiend aan als ik vragen mag?
 
je zoekt een filmpje waarop een 909 overstuurd word?

wat is daar zo boeiend aan als ik vragen mag?

Euh, kwestie van smaak? :o:
Ok, het is niet echt bijzonder maak het is wel leuker om het te zien dan het te moeten doen met een sample. :kroon:
 
Ik snap hem ook niet zo goed, wat is er zo bijzonder aan een overstuurde 909?
 
Als je weer een keertje niks te doen hebt gooi dan alsjeblieft overstuur dan alsjeblieft je tr-909 maak er een filmpje van en zet hem op youtube. :engel:

Ik zoek al maanden naar zo'n filmpje. :)


Hier


909 door Overstuur aka UE400 :D
en lekker hard op je koptelefoontje luisteren :P
en wel ff comment geven op youtube he ;)
 
Als mensen ze in 96 kHz wil hebben...
 
Via via kom ik hier terecht:
 
Back
Top