hallo allemaal

equate

Ouwe rot
Lid sinds
12 januari 2002
Berichten
959
Locatie
Venlo
Hallo mede synth-freaks !

Afgelopen weekend ook maar es lid geworden van deze mooie site ! Werd er door CraZ van Tony Black op geattendeerd.

Ik al zo'n beetje vanaf mijn 15de bezig met elektronische muziek
(mijn voorkeur gaat vooral uit naar (detroit) techno, house en acid). Ik ben nu bijna 25.

In het dagelijkse leven ben ik hard -en software engineer bij een telecom bedrijf. In mijn vrije tijd ben ik o.a. bezig met parties organiseren (ik ben altijd op zoek naar goeie live acts, dus reageer maar ff !!), DJ-en en natuurlijk muziek maken.
Ik heb nog nooit iets uitgebracht, maar dit jaar moet het er hopelijk maar es een keer van komen.

een selectie uit mijn set-up:
Roland SH-101, SH-09, Juno 106, TR-606, TB-303, TR-727,W-30
Korg MonoPoly, ARP Axxe, Akai S3000XL

In de toekomst hoop ik ook nog eens de tijd te hebben om mijn eigen analoge synth te bouwen !

groetjes,

Equate.
 
Welkom op het forum.

Kicke setup, daar moet je zeker eens wat mee maken :)

En een zelfbouwer, daar zal Twin-x blij mee zijn.
 
Welkom

Welkom

Weer een lid die het fatsoen heeft om zich voor te stellen.
808 909 niet nodig met 10 jaar ervaring weet ik zeker dat jij wel met je gear uit de voeten kan.
En over zelfbouw daar kunnen we zekers over gaan praten. Ik zelf zit aan een gigantisch MOTM systeem te denken. Maar heb ff geen geld. Elke module die je koopt mag je vrij repliceren. dus dan kan t erg goedkoop gaan worden.

Enne waar in welke omstreek regel jij act's? Ik ben zekers geintrseerd
 
Ach, een 808 en 909 mis ik niet echt, daar heb ik zo'n drumstation van Novation in combinatie met een Akai sampler voor. Maar uit verzamerlaars oogpunt wil ik ze beide zeker wel een keer nog hebben !

De feesten die ik organiseer zijn trouwens in Venlo (lokatie: Perron 55). Ze heten "Sonic Planet".
Aankomend weekend (19 jan.) is er weer een van 22.30 tot 04.00. Met o.a. live: PERPLEX (winnaar grote prijs dance 2001).

greetz !

equate
 
Re: Welkom

Re: Welkom

Orgineel geplaatst door Twin-x
Weer een lid die het fatsoen heeft om zich voor te stellen.

Hrmz, op een één of andere manier voel ik me lichtelijk aangesproken. :o

Welkom inderdaad... :)
 
als je nog een house/garage DJ zoekt hou ik me aanbevolen ;)
kan je evt wat mixtapes op CD sturen en/of je kan ze online beluisteren

Olaf
 
Welcome... hier zit je wel goed !!

En hiero weer eentje....ik voel me geroepen !! Altijd lekker om live te knallen !! Dus stuur even een pb-tje als je een demo wilt.

Groetjes
 
Orgineel geplaatst door olafmol
als je nog een house/garage DJ zoekt hou ik me aanbevolen ;)
kan je evt wat mixtapes op CD sturen en/of je kan ze online beluisteren

Olaf

Hij was op zoek naar goede live act's. Dus wegwezen jij!!! ;)
 
Twin-X >> Ik was eigenlijk meer geinteresseerd in de manier waarop hij basskicks maakte om er iets van op te steken, dan dat ik bedoelde dat zijn apparatuur niet goed genoeg was.
 
Back
Top