SF-ers eat your heart out

Ach een hype... ik weet het niet. Er zijn blijkbaar genoeg mensen geinteresseerd in de korte maar hevige cassette-label periode v/d jaren 80 om het runnen van zo'n label als VOD rendabel te maken, hij werkt met abonnee's die +/- 300 euro per jaar betalen voor iedere maand een box-set van weer een wazig tape-collectief.
Ik had ook zo'n label, maar vergeleken met anderen waren we nogal poppy en strak vormgegeven, wat eigenlijk not done was, maar goed.
Nu blijken er dus verzamelaars te zijn die veel geld over hebben voor zo'n originele tape...
Raar maar waar. Nou ja, mij hoor je niet klagen.
 
Een nieuwe hype weer ofzo?

Zeker weten, nu alle vinylshops aan het sterven zijn tegen 100 per uur wordt vinyl weer helemaal hip als hebbeding... Zie wel meer van die initiatieven opduiken tegenwoordig, vooral met 'obscure' muziek.
 
Hey Danny gefeliciteerd man!
Mooier dan je werk op vinyl bestaat er niet!

moetje wel een langspeler hebben
ik kon aleen maar singeles af spelen ..:eureka:
nogs dat ..canadian ...clipe gekeken / luisterd bets ok !
like that !
:z
 
Ach een hype... ik weet het niet. Er zijn blijkbaar genoeg mensen geinteresseerd in de korte maar hevige cassette-label periode v/d jaren 80 om het runnen van zo'n label als VOD rendabel te maken, hij werkt met abonnee's die +/- 300 euro per jaar betalen voor iedere maand een box-set van weer een wazig tape-collectief.
Ik had ook zo'n label, maar vergeleken met anderen waren we nogal poppy en strak vormgegeven, wat eigenlijk not done was, maar goed.
Nu blijken er dus verzamelaars te zijn die veel geld over hebben voor zo'n originele tape...
Raar maar waar. Nou ja, mij hoor je niet klagen.

kwas ook zoon cassete mannetje
toenk vroegah nog by mn ouders woonde
wel dr9ie cassetes en hele dagen ;/ nachten konk bezig zijn met mix tapes maken van weer andere

beetjhe ben liebrand idee:D
maar kheb dus ook tapes van div ..dj,s
ook een " bekende " rip dj
zijn egt veel gaste die die tapes willen ...
cassette was een mooi medium
draat hier nog steeds voor een live / rotzooi sessie
uurtjke tapen ...en luisteren ...
evolgende dag easy chaep ..en t werkt goed


en platen uit brengen gesproken
goed citaat van
robert; iedereen mag zn platen downloaden en beluisteren betere reclame ister niet ,...maar asje dj bent
koopjeze vanzelf !
 
ik snap de topic titel niet helemaal.

1. waarom moeten wij ons hart opeten?
2. leuk die veronica, maar het gaat toch om jouw muziek??
3. wat heeft dat cassette gedoe ermee te maken???

Wel tof je release, straks ff luisteren enzo.
 
Ja, een beetje flauw van me. Ik wou een beetje opscheppen. Welk forumlid wil nou niet door zo'n dame gecontacteerd worden met het verzoek je muziek te mogen uitbrengen?
Zodoende.
Maar even voor de duidelijkheid: het is nog niet uit, en het is een her-uitgave van muziek die jaren geleden op een cassette-label is verschenen.
Dus.
Ik laat wel weten wanneer het zover is.
Tot zover, vergeef me mijn enthousiasme... :]
 
Back
Top