Synthesizer met snaren op MP

En dan die foto achtergrond:halleluja......volgens mij genomen op de camping in Yugoslavië met je Fiat Ducato.....net dat ding gekocht op zo'n bazar-achtige markt waar het wemelt van de zigeuners die je allemaal een poot proberen uit te draaien......is dus zo'n zigeuner gelukt anders staat dat ding niet nu naast de campert maar je hebt spijt......dus op MP dat ding....

mensen die dingen zijn nep en het is gewoon toeristen troep, niks middeleeuws gewoon produktiewerk uit china.

mensen die dingen zijn nep en het is gewoon toeristen troep, niks middeleeuws gewoon produktiewerk uit china.

sorry hoor, maar dat klopt niet. ik heb vrijwel dezelfde , maar in het wit, met dezelfde afbeelding etc etc en die komt gewoon uit europa is minstens( ik heb hem al) 30 jaar oud en een volwaardig instrument. een nieuwe set snaren erop en een stemsleutel en hij klinkt goed. zijn niet meer zo populair zoals ca 70 jaar geleden en hebben verder ook niets met synthesizers te doen. maar china /troep is in dit geval niet waar. het is gewoon een kwalitatief goed instrument , als je ervan houdt natuurlijk

Bestaan er synthesizers met snaren?? Of mis ik hier iets?

http://link.marktplaats.nl/225047062

haha gewoon een tafel harp niks synthese aan
hoe octaven verdeeldt worden weetkik
niet
maar in oostenryk popu lar vast in balkan landen ook
volgens mij in china ok typish zoon snel / tokkel app

intressante gear d8 t niet
koop dan een egte harp das mooi

sorry hoor, maar dat klopt niet. ik heb vrijwel dezelfde , maar in het wit, met dezelfde afbeelding etc etc en die komt gewoon uit europa is minstens( ik heb hem al) 30 jaar oud en een volwaardig instrument. een nieuwe set snaren erop en een stemsleutel en hij klinkt goed. zijn niet meer zo populair zoals ca 70 jaar geleden en hebben verder ook niets met synthesizers te doen. maar china /troep is in dit geval niet waar. het is gewoon een kwalitatief goed instrument , als je ervan houdt natuurlijk

Okee excuus........de camper en de zigeuner deed mij het ergste vermoeden.....:D

iedere noot een eigen snaar ( 12 toons toonladder) + aan de linkerkant accoorden
kun je spelen met vingerplectrum, was vroeger ook in nederland erg populair : een echt muziekinstrument en goedkoper en handzamer dan een piano.
2de hands waarschijnlijk te vinden voor een paar tientjes, snarensetnieuw is waarschijnlijk duurder dan de aanschaf ( iets van 80euro voor een setje).
leuk voor erbij/voor effecten ook

dat kan dmv 2 midihandschoenen en een plugje in de nek

Back