• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg Mono/Poly & Kenton Pro2 Midi to CV

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

zero1

Ouwe rot
Lid sinds
4 april 2003
Berichten
834
Locatie
Utrecht
Te Koop: Korg Mono/Poly analoge synth

U allen hier welbekend, neem ik aan.
Zo niet kijk eens hier: vintagesynth.com
of luister eens naar "Evasion" van FastGraph (bijvoorbeeld in de iTunes Music Store). De modulerende synthlijn in dit nummer is gemaakt met de synth die hier nu wordt aangeboden :-)

Jarenlang mijn favoriete hardware synth, vooral door de frequentie- en crossmodulatie mogelijkheden. Maar te lang niet gebruikt en dat is zonde. Dan beter naar iemand die hem wel gebruikt.

Deze is in vrijwel perfecte staat. Technisch helemaal goed. De metalen kast is vlekkeloos, geen roest zoals je nogal eens ziet. Alle knoppen zijn ok.
Een paar miniscule beschadigingen aan de (fineer)houten zijkanten. Absoluut niet storend, maar ik meld het toch even. Origineel 220v, geen modificaties of ander gerommel binnenin. Een gekopieerde handleiding krijg je erbij.

Korg_MonoPoly_01.jpg


Korg_MonoPoly_02.jpg


Voor meer (hi-res) foto's, stuur me een bericht.


Handig hierbij en ook te koop is deze:

Kenton Pro 2 MIDI to CV converter

Erg goede converter met 2 kanalen, dus om 2 analoge synths tegelijk via MIDI aan te sturen. Zeer uitgebreid in te stellen. Per kanaal heeft ie (behalve uiteraard CV & trigger) ook nog 2 'aux'- (controller) outputs, om bv een filter o.i.d. via MIDI aan te sturen.
Daarnaast zit er een din-sync24 uitgang op, voor bv TB-303/TR-808/TR-606 enz. En hij heeft een arpeggiator clock output en een s-trigger output (voor bv Moog synths)
Dit exemplaar heeft de extra Hz/Volt optie, om Korg & Yamaha synth aan te sturen. Dus een perfecte aansturing van de Mono/Poly!

Zie voor meer info de manual

Dit exemplaar werkt 100%, heeft wat krasjes op de bovenkant, maar ziet er verder goed uit. Je krijgt er 2 kabels bij om je synths aan te sluiten. Beide kabels zijn 4 meter lang en hebben 4 aders, om dus CV, trigger en twee controllers aan te sturen. De ene kabel heeft grote jacks, de andere mini-jacks met verloopjes naar grote.

Kenton_01.jpg


Kenton_02.jpg


Kenton_03.jpg


Liefst verkoop ik deze Kenton samen met de Mono/Poly. Los kan ook, maar dan pas nadat de synth verkocht is.

Beide zijn te zien & uit te proberen in Utrecht Centrum, makkelijk bereikbaar met auto & OV. Opsturen van de Korg is geen optie, vanwege gewicht & kwetsbaarheid.


Prijzen:

Korg MonoPoly: 850 euro
Kenton + kabels: 185 euro
Korg & Kenton + kabels: 999 euro

Bieden kan, maar ik heb geen haast en het hoogste bod gaat altijd voor. Als ik niet reageer dan neem ik je bod niet serieus. In ruildeals ben ik niet geinteresseerd, dus bespaar je de moeite.

Ik heb ook nog een E-MU e64 sampler met CD-ROM en Jaz drive en wat klein spul te koop.
 
Veel belangstelling voor de Kenton Pro2 met kabels. Aangezien er intussen meer dan mijn vraagprijs is geboden kun je deze als verkocht beschouwen.

Ook al een paar biedingen op de Mono Poly , maar nog niet hoog genoeg naar mijn idee.
 
Wat zogenaamde 'serieuze' bieders laten niets meer horen.

Nieuwe prijs: 799 euro voor de Mono/Poly
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top