[Hardcore] DJ Harrewarre -I will kill you

harrewarre

Ouwe rot
Lid sinds
5 mei 2008
Berichten
992
Locatie
Delfzijl
Mijn track is nu eindelijk klaar.
Ik ben er best lang mee bezig geweest ongeveer 4 dagen.
icon_eek.gif

Deze track heeft in snippets gestaan ik heb de synth weer veranderd en er een extra kick er bij gegooit.
Ik begin nu eindelijk alles een beetje door te krijg hoe Fruity 8.0 werkt maar dat mag ook wel na een jaar prutsen.
Maar ik weet nog lang niet alles.
Ik heb deze plugins gebruikt :
Quadrafuzz / Camel phat 3 / Micro Tonic / Drumazon / Pro 53
enz. enz.

Suc7 met luisteren
Feedbacks zijn welkom
icon_e_biggrin.gif


Gr,
Harry
 

Attachments

  • DJ Harrewarre -I will kill you.mp3
    7,3 MB · Bekeken: 41
Wat een onsympathieke titel! Nodigt w.m.b. niet echt uit tot luisteren... Dat de tekst in het nummer voorkomt is prima natuurlijk, maar ik zou de titel wat uitnodigender maken.

De bassdrum aan het einde staat zo hard dat hij de rest overstemt, mijns inziens, op mijn muziekinstallatie i.i.g., kan 't zijn dat je het gemaakt hebt met een koptelefoon met te weinig bas erin?
 
Wat een onsympathieke titel! Nodigt w.m.b. niet echt uit tot luisteren... Dat de tekst in het nummer voorkomt is prima natuurlijk, maar ik zou de titel wat uitnodigender maken.

De bassdrum aan het einde staat zo hard dat hij de rest overstemt, mijns inziens, op mijn muziekinstallatie i.i.g., kan 't zijn dat je het gemaakt hebt met een koptelefoon met te weinig bas erin?

ja klopt met een koptelefoon gedaan heb jij blijkbaar al ervaring mee :)

Ik zal de kick ff aanpassen en eq'zen
Ik hoor nu zelf dat er een conflict ik de synth en de kick zit op 1.41
Komt blijkbaar door de EQ instelling
 
Intro is niet onaardig. lekker oldskooool. De bas is niet verkeerd maar heeft niet echt heel erg veel impact. Lead vind ik persoonlijk erg dun. Ik zou verder eerder kiezen voor een langzaam oplopen lowpass filter dan een fade in voor die lead. Sample is uit Taken?
 
Back
Top