table top sequencer / sampler wat zijn de mogelijkheden?

Nee ik niet (ben al meer dan 10 jaar gestopt en zupen doe ik sowieso al nie) maar er zijn zat anderen die dat wel doen:r, vandaar liever nieuw
 
ja, adat mss laten vallen. Dan lijken die rs7000 en die mpc wel wat.
en die schaltwerk is toch geen sampler, enkel 100% sequencer?

oftwel heel de tijd je computer laten opstaan.

Gagarin
 
En een MPC + SU700? Die combinatie heb ik nu staan en het werkt prima om lekker te jammen! Samples inladen en hup gaan :dj:
 
Nee ik niet (ben al meer dan 10 jaar gestopt en zupen doe ik sowieso al nie) maar er zijn zat anderen die dat wel doen:r, vandaar liever nieuw

dan hou je geld over
nieuw =optie
iig jenu mu6 verkoopt zn rs7000 ...zijn der indeed niet so veel ...
geloof 500 best redelijk
maarja een atje 4000 koopje denk voor minder dan nog leuk sequencertje ..ala mpc ....asrx ...tip :halleluja:dubbel:!!
 
Roland MV8800 natuurlijk. Einde discussie! ;-)

16 part sampler / Drumdoos / MEGA sequencer en VGA out voor als je toch niet op z'n klein schermpje wilt blijven turen.
 
Ik zeg RS7000... ik heb er sinds een week eentje. Voor mij ableton in a box.

Sampler, sequencer, met ingebouwde geluiden, maar met 2 midi outs voor aansturen van externe gear, makkelijk schakelen tussen loops, makkelijk tracks in en uitschakelen, makkelijk effecten overheen alles te gooien in real time...

Jaja, RS7000 moet je hebben.

Niet nieuw, wel in nieuwstaat te krijgen...

Er staan er altijd wel een paar op marktplaats (een hele mooie met maxed out Ram en outboard expansion momenteel zelfs)...
 
ik kan de MPC 5000 vergelijken met RS7000.
Als ADAT een must is, is de MPC 5000 de enige optie.
Indien ADAT niet nodig : ondanks het feit dat de MPC bijna 2000 euro kost en de RS7000 (wel enkel 2e hands) 500 euro, zou ik toch voor de RS7000 gaan. Bepaalde functies die hierin zitten zijn quasi onmogelijk op MPC of toch véél omslachtiger.
 
Back
Top