Acidlab Miami

Acidlab Miami


  • Totaal aantal stemmers
    30
Ik denk dat ik nu sneller geld zou neerleggen voor de clone dan voor de échte...

Precies, daarom ben ik zo blij met mijn x0xb0x, daar had ik eerder 1300,- voor neergelegd dan voor een TB303. Alle onderdelen in de x0xb0x zijn gewoon te koop, ik hoef dus niet bang te zijn dat er iets stuk gaat, dit zal met die Miami hetzelfde zijn.

De behuizing van de x0xb0x vind ik ook veel relaxter dan de TB303. De behuizing van de Miami daarentegen lijkt me niet zo robuust als een TR808, dan denk ik dat ik liever een MB808 koop, als dat zou kunnen dan.
 
Alle onderdelen in de x0xb0x zijn gewoon te koop, ik hoef dus niet bang te zijn dat er iets stuk gaat, dit zal met die Miami hetzelfde zijn.

Hoe kom je daar bij? Laat dat "gewoon" er maar af hoor. In de x0xb0x zitten exact dezelfde componenten als in de 303 op de BA662 na dan. Er zitten behoorlijk wat componenten in die je iig niet zo ff bij de electroboer om de hoek haalt.
 
Hoe kom je daar bij? Laat dat "gewoon" er maar af hoor. In de x0xb0x zitten exact dezelfde componenten als in de 303 op de BA662 na dan. Er zitten behoorlijk wat componenten in die je iig niet zo ff bij de electroboer om de hoek haalt.

Dat wist ik niet, dan is het misschien vals vertrouwen, maar doe mij toch maar zo'n nieuwe x0xb0x.
 
Wat ik via mail kreeg is dat de eerste lading miami's gemaakt worden en bij voorbaat al verkocht zijn. De eerste units zijn al weg.
De 2e lading is klaar in mei 2009, vanaf die tijd moet de miami continu beschikbaar zijn.
Prijs is 800 euro + verzendkosten.
Meer info zal nog op de acidlab pagina komen te staan.

Verder krijgt hij veel vragen over een 909 kloon, incl. van mijzelf ;)
Hij zegt dat het haalbaar is en hij dezelfde sequencer kan gebruiken als die van de miami maar dat hij eerst het hele miami project netjes afrond voordat hij gaat beslissen welk volgend project zijn aandacht krijgt.
 
ik las op andere fora best positieve geluiden over dit ding.

snare en toms schijnen identiek te klinken, en de sequencer krijgt ook wel aardige reviews...
 
.
De 2e lading is klaar in mei 2009, vanaf die tijd moet de miami continu beschikbaar zijn.
Prijs is 800 euro + verzendkosten..

Zijn dat komplete geassembleerde modellen zoals op die pics die ik linkte via matrixsynth?

Nou dat is een helelelelele goed deal imo...

Iemand nog een midified tr808 kopen van me voor een rug hehe
 
hoeveel is een rug ?
 
je verkoopt dus een midified TR808 voor 1000...might be interested if so
 
je verkoopt dus een midified TR808 voor 1000...might be interested if so

Ja dat zullen er wel meer zijn denk ik :)
 
wees eens verstandig Seiko, en koop een 19" eurorack met 1 cwejman dual envelope en een SEM filte joh :D
 
Hoe zit dat nou met die Miami?

En hoe is dat eigenlijk: worden er X aantal gemaakt, verkocht en is't project dan afgelopen... heb je'r geen dan is het zo... (op tijd reserveren?)

Of is dit iets dat wel nog een tijdje zal te krijgen zijn?

Ben toch echt wel benieuwd naar deze machine.
 
Is er al iemand op dit forum die hem heeft aangeschaft? Vind het wel een leuk ding :)
 



Hmmmz.. toch klinkt ie in combi (ook) echt wel leuk :)
 
:D als DAT 't enige is.. zet je 'm toch uit?
 
Back
Top