Virus TI2

Wordt één dezer dagen officieel aangekondigd. Meer info ontbreekt nu nog.
De teaser (klik hier) is al wel op de Access-website te zien.

attachment.php
 

Attachments

  • virus_ti2.jpg
    virus_ti2.jpg
    27,4 KB · Bekeken: 67
Last edited by a moderator:
Ben erg benieuwd...daar gaan de 2e hands prijzen van de TI :mega:

De vorm is wel wat moderner, weet nog niet of ik het mooier vind. De huidige TI lijkt wat robuuster. Alhoewel de Keys wel erg mooi is. Ben wel erg benieuwd naar de specs en het vooral het geluid!
 
Laatst gewijzigd:
Weet ook niet zeker of hij er beter uitziet, maar de nieuwe VirusControl iig wel. O.a. nieuwe Distortion & Delay FX...

Nu maar hopen dat de nieuwe OS3 ook werkt op het "oude" model...:P
 
Wordt één dezer dagen officieel aangekondigd. Meer info ontbreekt nu nog.
De teaser (klik hier) is al wel op de Access-website te zien.

wordt er ook bv wel hardware matig iets ge upograded
of is dit nog dezelfde dsp as de vorige meer uitgemolken


blijft leuk voor de markt prijzen

veel gasten verkochten hun virus b om een virus t te kopen
 
zoals aangekondigd in de teaser.. ..geluid is waarschijnlijk onveranderd hetzelfde
dus het nieuws is alleen cosmetisch..en het gewicht..

pff weer 3 onsjes eraf..geweldig...

misschien een extraatje op het gebied van effecten..en vrolijk gekleurde knopjes , laat eens raden..die zijn dan rood...en hoplakee..hebzucht is weer gewekt..

Murc
 
zoals aangekondigd in de teaser.. ..geluid is waarschijnlijk onveranderd hetzelfde
dus het nieuws is alleen cosmetisch..en het gewicht..

pff weer 3 onsjes eraf..geweldig...

misschien een extraatje op het gebied van effecten..en vrolijk gekleurde knopjes , laat eens raden..die zijn dan rood...en hoplakee..hebzucht is weer gewekt..

Murc

Ik lees toch echt "More Powerful" dus er zal vast onder de moterkap ook wat gesleuteld zijn.
 
Staat al zat op de Access website: KLIK

Opsomming van de nieuwe specs:

- 25% meer DSP power
- Tape delay
- nieuwe distortion modellen (best wel een aantal)
- Character effect
- Frequency shifter & ringmodulator

Daarnaast komt Virus control 3.0 uit voor de nieuwe virus.
 
Dan is het wachten op de eerste Virus Ti overclocking guide. :P

Maar dat is inderdaad goed nieuws....erg geschikt van Access dat ze dat zo doen.
 
de ti wordt alleen maar mooier en mooier, ben erg blij met die nieuwe features als ik die zo lees :)
 
En je Ti wordt meteen maar ff als 'legacy' bestempeld.
 
Laatst gewijzigd:
Ik heb het idee dat dit soort producten zich te snel opvolgen. Voor mijn gevoel is de eerste nog niet maximaal benut. Dat had ik ook al met de eerste Nord Modular en de G2.

Maar ik kan het natuurlijk mis hebben.

Oops deze is backwards compatible.... te snel getypt. Mijn excuses.
 
Laatst gewijzigd:
Weet niet zo wat ik van die 2de line TI moet gaan vinden, op deze manier komt er ook nog een type 3 en 4 uiteindelijk. Maar ja... hoe zat dat ook alweer met ''zo lang de koe melk blijft geven... :D

Wat zou dit kunnen gaan betekenen voor TI 1...?

Wel mijn complimenten voor de nieuwe interface van de software controler !
Stukken mooier en overzichtelijker ! Nu het belangrijker.... deze zou ook beschikbaar zijn voor TI 1 en de snow, das een mooie zaak !
 
Weet niet zo wat ik van die 2de line TI moet gaan vinden, op deze manier komt er ook nog een type 3 en 4 uiteindelijk. Maar ja... hoe zat dat ook alweer met ''zo lang de koe melk blijft geven... :D

Wat zou dit kunnen gaan betekenen voor TI 1...?

Wel mijn complimenten voor de nieuwe interface van de software controler !
Stukken mooier en overzichtelijker ! Nu het belangrijker.... deze zou ook beschikbaar zijn voor TI 1 en de snow, das een mooie zaak !

Ey, dat staat er net ;-) ook voor TI en snow
 
Back
Top