must hear ; asje durft 2600 esq1 pro 1 mp minimxxg

Ik vind dit dan wel weer lekker .
[Zal wel aan dezelfde leeftijdsgroep liggen :D].
Mooie muziek , en het maakt mij niet uit of dit zelfde kunstje 30 jaar geleden ook al gedaan is.
Af en toe herkenbare soundjes uit synth en rithmbox ,.
Maar ........ik ben blij dat deze muziekstijl nog steeds bestaat.
 
ik vind het ook wel te pruimen hoor....

ik heb nu alleen ff filmpie 2 bekeken, tis wel behoorlijk 70s , maar dat is beter dan al die meuk die nu voor muziek moet doorgaan...
 
Ik vind dit dan wel weer lekker .
[Zal wel aan dezelfde leeftijdsgroep liggen ].
Mooie muziek , en het maakt mij niet uit of dit zelfde kunstje 30 jaar geleden ook al gedaan is.
Af en toe herkenbare soundjes uit synth en rithmbox ,.
Maar ........ik ben blij dat deze muziekstijl nog steeds
bestaat.Hilltree © Productions.

Septic
ik vind het ook wel te pruimen hoor....
ik heb nu alleen ff filmpie 2 bekeken, tis wel behoorlijk 70s , maar dat is beter dan al die meuk die nu voor muziek moet doorgaan...

ja boys t ligt aan de leeftyd
:z:D
ast lekker klinkt ...klinkt t lekker
maak dan niet uit oft gezever 70 ies synth gepiel is / of electro muziek van
of een stampend setje van dione / brz ....MOTTO = ast lekker klinkt klinkt lekker :eureka:
DIT WORDT MN MOTTO DIT JAAR - NIET GOED GELD KWIJT
BEN MN Z1 AANT UITCHECKEN ..KOM INSTANT OP DIT SOORT ARPEGIATED " riedeltjes " uit ,...jammer maaruh; klinkt lekker !!
 
Naaah wel geinig toch.....ze doen iig wat met hun spullen ipv ze te kopen denken hey het past niet op me plank en weer verkopen;)

en ik kan dit wel waarderen....lekkere zweef triptriptrip.....wacht ff de lsd pakken:D
en saai niet echt zoveel lagen in die shit........

IK WAARDEER DIT DUS WEL........en we moeten niet vergelijken met Jarre of Vangelis......dit is wat het is en ik denk dat iedereen best jaloers is op zo'n studio........wat een trroep hebben die gasten staan zeg:Z

ben jij misschien ook geinteresserd Ron om zoiets een keer in elkaar te vogelen?? Neem ik wel liquid mee whahahahhaaa
 
Laatst gewijzigd:
Heel vroeger,.. eind jaren 70,..op mijn kamertje bij mijn moeder thuis,..
Had ik niet zoveel spullen als ik zojuist zag,.. maar ik had duidelijk die spirit.

Lekker patchen en tweaken tot in de vroeg morgen.

Leuk man,.. jeugdsentiment.:biertje:

Voor de stijl geef ik een 7,5 :halleluja
voor de video een 3,.. gheheh,..geen bluescreen,.geen 3d,.geen fx,..geen blote chicks,.. geen gepimpte auto's,.
nix,.. alleen twee stoffige synthnerds en een hoop gear.

Mag ik nou ook op de negeer lijst? :D
 
Heel vroeger,.. eind jaren 70,..op mijn kamertje bij mijn moeder thuis,..
Had ik niet zoveel spullen als ik zojuist zag,.. maar ik had duidelijk die spirit.

Lekker patchen en tweaken tot in de vroeg morgen.

Leuk man,.. jeugdsentiment.:biertje:

Voor de stijl geef ik een 7,5 :halleluja
voor de video een 3,.. gheheh,..geen bluescreen,.geen 3d,.geen fx,..geen blote chicks,.. geen gepimpte auto's,.
nix,.. alleen twee stoffige synthnerds en een hoop gear.

Mag ik nou ook op de negeer lijst? :D

by leo of by mij
:bekdicht:
@ dendy ;ben jij misschien ook geinteresserd Ron om zoiets een keer in elkaar te vogelen?? Neem ik wel liquid mee whahahahhaaa
u got asap pb :okdan: khoop liquid 4 the vloeistof projector :dubbel::{:{
 
Heel vroeger,.. eind jaren 70,..op mijn kamertje bij mijn moeder thuis,..

Mag ik nou ook op de negeer lijst? :D

de grap is natuurlijk weer ijzersterk.

ik geloof dat jullie hier en daar wat missen.

dat ik het niks vind, betekent niet dat een ander het niet goed mag vinden. mij gaat het erom dat als je niet dezelfde smaak deelt er meteen een vervelende persoonlijke sneer volgt. dat soort flauw gedoe wil ik gewoon niet meer en zo boeiend vind ik de posts van ron nou ook weer niet, dat ik zoiets op de koop toe zou nemen. vandaar de negeerlijst. (begrijp trouwens de ophef hierover niet. in het tijdschriftenrek liggen toch ook blaadjes die je zo overslaat, je leest toch ook niet alle kranten?!)

maar goed, dat terzijde. eind jaren zeventig zat ik ook op mijn kamertje met mijn platen en toen vond ik dit ook al geneuzel. geloof ook niet dat het met de leeftijd te maken heeft, gewoon met smaak.
gek eigenlijk dat imensen vaak op zoek gaan naar een reden of verklaring, waarom een ander iets niet zo goed vindt, als zijzelf.
 
zullen we even alle pianos, violen en cellos etc effe op den brandstapel gooien?//

Owja die kut gitaren ook gelijk maar dan...

Elke variatie kwa tonen etc heb ik nu onderhand ook wel daaruit gehoord, net als die saaie arp2600 filmpies...Weg Ermee!!!

ieder ze meug....dat is bekend...
 
Laatst gewijzigd:
de grap is natuurlijk weer ijzersterk.

ik geloof dat jullie hier en daar wat missen.

dat ik het niks vind, betekent niet dat een ander het niet goed mag vinden. mij gaat het erom dat als je niet dezelfde smaak deelt er meteen een vervelende persoonlijke sneer volgt. dat soort flauw gedoe wil ik gewoon niet meer en zo boeiend vind ik de posts van ron nou ook weer niet, dat ik zoiets op de koop toe zou nemen. vandaar de negeerlijst. (begrijp trouwens de ophef hierover niet. in het tijdschriftenrek liggen toch ook blaadjes die je zo overslaat, je leest toch ook niet alle kranten?!)

maar goed, dat terzijde. eind jaren zeventig zat ik ook op mijn kamertje met mijn platen en toen vond ik dit ook al geneuzel. geloof ook niet dat het met de leeftijd te maken heeft, gewoon met smaak.
gek eigenlijk dat imensen vaak op zoek gaan naar een reden of verklaring, waarom een ander iets niet zo goed vindt, als zijzelf.

maakjenie soo dik/ druk ...:doei:
\ikdoe t ook met 3.5 woorden ....:halleluja
ik vindt ook niet alle tracks even leuk in de contest
reageer ook niet op alle ...
let it be ...:Z
 
ga lekker elkaar pb-en of zo.
7 berichten en moet nog vriendjes worden met de mod. :biertje:


by 5.20 welke drumachien isdat nou ook die jarre minipops 7 ofso ofde 35
kant nooit egt onthouden
lijkt op beetje op de cr78 clave / dr55 rimshot
dat solo stukje datje byna aleen t analoge drummetje hoort ...dus!

kheb hier een minipops35junior vandaar
lijkt beetje erop
ism net niet .............niet syncbaar ....wellekker soundje
ga maars opentrekken je weet maar nooit :engel::eureka:modding
 
Back
Top