bonjour!

dj invizible

Een blikje
Lid sinds
30 december 2008
Berichten
218
Locatie
Aalst (belgie)
hallo,
Ik ben Maarten, 20 jaar, woon in Gent en studeer elektronica op hogeschool. Ik ben al een tijdje verslaafd aan dit forum, en heb een tijdje geleden besloten eens zot te doen en mij lid te maken!
Dus... zoals jullie al kunnen raden is mijn hobby muziek maken :) maar ook dj'en, PA en opnamens maken... Ik ben 9jaar geleden begonnen met producen (samplertje van yamaha en computer met o.a. arturia, magix en nog enkele van die programmatjes) en ondertussen draai ik ook al 8,5 jaar onder de naam DJ Invizible, en ook onder de naam stars&stripes (dit is het dj gezelschap jasper en ik :p)
Ondertussen is dit al wat uitgegroeid en heb ik van hardware: korg EMX, Roland MC-808, Roland ef-303, Yamaha SU200, Roland U-8, 2 keer Bx5a + SBX subwoofer (m-audio), enkele mengers, vaste muziek pc voor opnamens, laptop voor producties, veel software, enkele micro's popscreens, reflectiefilter, en een hoop PA, belichting en dj materiaal...
Als ik savond's of in het weekend niet op synthforum zit te lezen, of niet aan knopjes aan het draaien ben, dan hou ik me bezig met elektronica materiaal te ontwerpen of te repareren (meestal muziek apparaten :)), fotografie (canon reflex), tutorials lezen over acoustic, frequentiesynthese, opnametechnieken enzovoort, en studeren voor school! (nee dat laatste is een grapje!)
Tot zover mijn voorstelling... De rest zal je in de loop der tijden wel te horen krijgen :)
Grtzz,
Maarten
 

Attachments

  • IMG00328h.jpg
    IMG00328h.jpg
    665,2 KB · Bekeken: 57
Van harte welkom hier :biertje:
 
Back
Top