dsi mopho in de bcr 2000 gepatched

donfifis

Synth liefhebber
Lid sinds
27 juni 2007
Berichten
389
Locatie
e.c.l. eindhoven city of light
hallo mede sfers

deze post is meer voor diegene die ook een gelukkige eigenaar zijn van de dsi mopho en ook een bcr 2000 bezitten.

ik ben even bezig geweest om op een beetje fijne werkwijze ,voor mij altans de dsi mopho te patchen in de bcr 2000.
en natuurlijk wil ik dit niet alleen voor mijzelf houden dus vandaar dat ik hem met jullie allemaal wil delen.

ik heb de mophos parameters inclusief de 4 sequencers ,routings matrixxen etc allemaal uitgepatched.
in het totaal zijn het 6 patches welke bestaan uit twee hoofdpatches voor de meest gangbare functies en routings en 4 sequencer patches plus routings.

ikzelf ben wel gecharmeerd van de analoge stijl van het inprogrameren van de sequencers binnen de dsi mopho die mogelijk is via de bcr.

normaal kost zoon analooge sequencer heel duur nu heb je hem voor niks.:verkoght: als je al een bcr 2000 hebt natuurlijk.

anders snel een aanschaffen het programeren van de dsi mopho gaat echt heerlijk met de bcr 2000 , en 2de hands vindt je de bcr 2000 al voor 100 euro.
nieuw dacht ik ze voor 134 te hebben gezien.
pin me daar niet op vast.

ik hoop dat jullie er iets aan hebben ,en voor degene die het willen testen veel tweak plezier.:D

enne ,thnx dave smith voor je vette monophone synthje met sequencers.

p.s. ik heb er ook een install manual voor birdies bcr 2000 editor in gedaan en een manual voor alle patches.

oi oi oi

donfifis
 

Attachments

  • bcr mopho patches.zip
    9,3 KB · Bekeken: 38
Heb net een BCR aangeschaft en de patches werken echt heel goed. Bedankt, Donf. Zonder een controller vind ik de Mopho lastig te editten.
 
vind ik een heel goed plan, ben ook al bezig geweest met evolver en bcr, maar om een of andere reden werken de knopjes weer anders
 
Back
Top