• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg EMX-1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Terra Pee

synthloos
Lid sinds
1 mei 2003
Berichten
668
Locatie
Schier
Hallo,

De Korg Electribe EMX-1. Te koop vanwege drastisch verandering van mijn studio.

Deze EMX-1 heeft in het verleden last gehad van een oneven output. Tijdens een zelfcalibratie/reparatie heb ik een paar verf krasjes bij de schroeven gemaakt.

Hiernaast is tijdens de reparatie een klein stukje plastic afgebroken van één van de calibratieschroeven.

Naast deze schoonheidsfouten werkt de EMX-1 nu PERFECT! De linker en rechter output zijn nu op de decibel na afgesteld.

Alles is op de foto's te zien. Kijk maar even.

Door deze schoonheidsfoutjes vraag ik voor de EMX-1 een kleine 210 euro inclusief verzendkosten.
Hiernaast krijg je een garantie van een week om de outputs helemaal te testen waarna je hem terug kan sturen als je niet tevreden bent. Dan stort ik het geld gelijk weer terug. [je kunt hem ook altijd even komen testen in Waalwijk :koffie: ]

De EMX-1 is inclusief de originele doos en handleiding. En een extra paar buizen: TAD RT030 Röhre E83CC Highgrade (t.w.v. 19,70 per stuk). Deze klinken een stuk natuurlijker en minder ruizig dan de originele.
 

Attachments

  • PICT0054k.jpg
    PICT0054k.jpg
    115,6 KB · Bekeken: 108
  • PICT0066k.jpg
    PICT0066k.jpg
    110,5 KB · Bekeken: 77
  • PICT0067k.jpg
    PICT0067k.jpg
    100,3 KB · Bekeken: 72
  • PICT0068k.jpg
    PICT0068k.jpg
    148,8 KB · Bekeken: 81
  • PICT0069k.jpg
    PICT0069k.jpg
    168,8 KB · Bekeken: 74
Oja... Voor ruil ben ik zeer geinteresseerd in een een Moogerfooger Freqbox. Of eventueel andere Moogerfoogers maar in ieder geval geen MF-101.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top