Remixers gezocht, no joke, only for serious fuckers!

jaimiefanatic

Jaimie Fanatic
Lid sinds
11 juli 2001
Berichten
1.002
Locatie
Rotterdam
OK leute,

ik heb wat leuks, maar alleen voor stressloze open minded mensen!

Een kennis van mij, afkomstig uit Hongarije, woont nu in Berlijn. Hij heeft de afgelopen 5 jaar keihard gewerkt om een label op te kunnen zetten. Dit is hem gelukt en zijn eerste whitelabels komen uit over 3 weken. In maart komt die officiele release uit en de 2e release bevat een remix van mij. Deze remix zal op de A1 kant staan.

Het systeem wat hij aanhoudt is 1 artiesten release en daarna 1 remixes release. De eerste release is dus van hemzelf op de 2e release staan de remixen waaronder die van mij.

Het 2e project zal naar alle waarschijnlijkheid mijn artiestenrelease zijn en zoals het systeem aangeeft zal de 4e release, een remixen release zijn van mijn E.P.

Nu heeft Akos aan mij gevraagd of ik getalenteerde jonge producers die in nederland geen contract ofzo hebben wil vragen of ze mijn tracks willen remixen voor deze 4e release.

Hij is pas begonnen met dit label en geld kan hij nog niet geven. ALS de releases goed verkopen dan zal iedereen goed beloond worden, maar doe dit niet voor het geld maar puur omdat je een label wilt helpen groeien en je je shit gewoon op vinyl wilt zien/horen.

Ik geef mijn tracks ook kostenloos aan hem en zie wel wat de toekomst brengt. soms moet je gewoon effe niet aanjezelf denken maar aan muziek. Hij probeert wel natuurlijk voor de djs en live act boys en girls onder ons gigs te regelen in berlijn.

Dus. Mensen die interesse hebben om dit te doen met mij en met hem kunnen reageren/contact opnemen met mij. Mensen die echt goed zijn krijgen de kans om ook echt gereleased te worden. En als er mensen zijn die er echt voor willen gaan dat is het ook mogelijk om in de toekomst een eigen artiesten E.P. te krijgen, waarbij japanners, duitsers, fransen en nederlanders je tracks remixen.

ps: harde loopjes techno is niet gewild, dus geen 140 bpm TENZIJ je op 140 bpm echt iets origineels maakt. maar voorkeur gaat uit naar 130 bpm, banging house!!!!!

1 track die hij zeker uit wilt gaan brengen is destano, hiervan mogen jullie remixen maken om aan te tonen of je het kan en wilt.

Sir Jamez - Destano

samples en shit kun je van mij krijgen zodra je persoonlijk contact met mij opneemt.
 
interresant voorstel, ik ben destano aan t downloaden en zal dan eens horen of ik der wat mee aan zou kunnen. Ik laat dan nog wel van me horen :D
 
je track doet me op een gegeven moment erg aan basement jaxx denken...maar wel leuk :)
 
:okdan: goed initiatief van jou (en die hongaarse berlijner) Ik zal het nummer even tot me nemen en kijken of ik er wat mee kan!
Tot Horens, Oxy
 
als je interesse hebt en ook serieus ermee aan de slag wil
dan kun je de samples bij mij krijgen,

je emailt me even en ik reply je met de zip
 
Ik ga ook maar weer eens kijken of ik wat inspiratie krijg, dat mis ik de laatste tijd nog wel eens...
 
Serious fuckers

Serious fuckers

Die namaakmuziek interesseert me geen reet
maar serieus neuken heb je daar meer info over.

Lekker smerig kan niet vies zijn,

ISPdeRuiter
 
da's alvast een lekkere remix, hoewel toch wel een beetje standaard club sound, maar volgens mij was dat ook wel zo bedoeld.
De mijne wordt een soort funky, zwoele deephouse versie :)
 
Leuk sirjamez dat je dit met ons wilt delen :okdan:

Wat is inderdaad de termijn waarop dit allemaal speelt? Als ik namelijk genoeg tijd heb lijkt het me ook zeerzeker leuk om eens aan de slag te gaan. Ik heb al wat in m'n hoofd zitten wat ik met jouw huidige track zou kunnen doen... :)
 
Ohw zou je je fruityloops midi inhoud misschien nog even als MIDI-file kunnen exporteren met per track de naam met wat je er had staan? Heb namelijk geen fruityloops ter beschikking.

Dan is het wat makkelijker om bepaalde karakteristieke onderdelen uit je track over te nemen.
 
okee, hiervast een vroege versie van mijn remix. Hij is dus nog niet af, er moet nog een hoop aan gebeuren, maar dan heb je alvast een beetje een idee.

download hier: http://music.planetz.com/pulsar/remix_test_version.mp3

ennuh...SirJames: hoeveel remixen gaan er op die remixplaat komen? (oftewel: hoeveel kans maken we ;))
Ik hoop dat dit een beetje geschikt is voor dat label, zo ja, dan ga ik heel erg mijn best doen om hier een mooie plaat van te maken. :dj:
 
Ik heb ook een behoorlijk stuk van de track, af en best wel tevreden... :D Nog de final arrangement maken en dan afmixen die hap..
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top