• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[TK] Formant Modulair [€750,-]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
D

Deleted member 18007

Guest
Met pijn in het hart. Helaas even andere prioriteiten.

Hele mooie formant modulair. Zeer mooie houten body die goed in de lak zit. Ook het bijbehorende keyboard is voorzien van een erg mooie houten case.

Eerste originele formantboek is aanwezig alsmede het tweede boek. Het tweede boek is een gescande/geprinte versie. Twee boeken niet genoeg? Krijg je ook nog het duitse formant-pro boek erbij. PCB frontplaat en enkele onderdelen voor een midi/cv converter (formant-pro).

Eigenlijk een museumstuk, zo met al die documentatie, looks, etc.

Technisch redelijke staat. Enkele pots kraken wat en de ouput valt soms weg. Dit ligt volgens mij aan de COM-module of de VCA. Ik weet zeker dat het een kleinigheid is. Verder werken alle modules. Ik heb ze uitgetest met m`n andere modulaire systeempje. De modules zijn intern verbonden (keyboard interface), maar deels dus ook prima met externe signalen te manipuleren.

Welke modules bevat dit systeem:
LFO (2X)
VCO (4x)
12 db Filter (1x)
24 db filter (1x)
RFM (Para EQ) (1X)
Noise (1X)
ADSR (3X)
Ring (1X)
Dual VCA (1x)
COM (1X)


Nogmaals met pijn in het hart. Ik wil graag dat ze naar een goed tehuis gaat, waar ze alle zorg en aandacht krijgt die ze verdient.

Ze is het waard, jij toch ook? :D
 
Geen ruil.
Inruil Blacet Miniwave en/of Blacet Timemachine is bespreekbaar :)

Versturen lijkt mij geen optie!
Op te halen in de provincie Groningen. Kan je meteen even testen enzo. Bakkie en koekie erbij :)

ploaties:
 

Attachments

  • DSCF4550.jpg
    DSCF4550.jpg
    126,4 KB · Bekeken: 73
  • DSCF4551.jpg
    DSCF4551.jpg
    109 KB · Bekeken: 71
  • DSCF4554.jpg
    DSCF4554.jpg
    191,8 KB · Bekeken: 75
Kom met een goed verhaal, overtuigend bod, etc... :)

Foto`s van de binnenkant wil ik op verzoek natuurlijk maken.
 
Nog FF wat extra Ploaties:
 

Attachments

  • DSCF4555.jpg
    DSCF4555.jpg
    115 KB · Bekeken: 79
  • DSCF4561.jpg
    DSCF4561.jpg
    116,5 KB · Bekeken: 78
  • DSCF4569.jpg
    DSCF4569.jpg
    142,4 KB · Bekeken: 74
...
 

Attachments

  • DSCF4557.jpg
    DSCF4557.jpg
    198,1 KB · Bekeken: 68
  • DSCF4563.jpg
    DSCF4563.jpg
    161,2 KB · Bekeken: 70
  • DSCF4570.jpg
    DSCF4570.jpg
    137,2 KB · Bekeken: 76
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top