hulp gevraagd:herstellen factory patches roland jx10p

johanZero

Ingeburgerd
Lid sinds
9 mei 2006
Berichten
52
Locatie
oosterhout
hallo,

ik heb een roland jx10p (jeugddroom) aangeschaft. de vorige eigenaar heeft echter een zooitje gemaakt van de presets.
ik wil graag de oorspronkelijke geluiden erin hebben. nu lees ik op internet dat de jx-10 alleen via de mc-64k cartridge (zat er niet bij) met een pc-editor kan communiceren.
weet iemand raad?
anders wordt het handmatig omzetten, als ik tenminste de beschrijvingen van de oorspronkelijke patches en tones weet te vinden. (ik heb ze wel syx-format)
 
M-64C Cartridge

M-64C Cartridge

JohanZero......

Ik heb nog een heleboel banken voor deze synt.....gave synt. trouwens.....
Ooit heb ik op www een schema gevonden om van een C16 een 64 te maken en ook eentje om een nieuwe C64 te maken, zoeken dus...
Waarom doe je geen oproep op dit forum?
Er zal vast wel een mede forumlid zijn die je even wil helpen, die een C64 heeft, om de orginele sounds weer op je synt. te zetten...
Maar ik herinner mij dat ik dat ook een keertje gedaan heb ZONDER C64 module.....CPJXwin moet je op googlen.....

groet,

robbie
\:doei:
 
nog niets vernomen van roland. volgende week ga ik ze bellen. ik zou graag een thread willen weghalen maar hoe of samenvoegen, is mij niet bekend

Er wordt hier over het algemeen niks dichtgegooid of weggehaald voor de eenvoudige reden dat als iemand met hetzelfde probleem zit hij hier (hopelijk) de oplossing kan lezen, of anders een doorverwijzing :).
 
opwaarderen?

opwaarderen?

Maar wat doen ze dan?
Je kan ook een nieuwe chip bestellen en zelf erin zetten, zie mijn avatar!
En cpxjwin werkt dus echt wel!
Nooit anders gedaan......

groet,
:koffie:
robbie
 
Back
Top