• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

firstman sq-01, korg kpr-77, korg kms-30, roland tr-606, roland mc-202

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

CptCRxCK

Ouwe rot
Lid sinds
29 Maart 2004
Berichten
1.568
Locatie
sgravenpolder
firstman sq-01 analog synth/sequencer

in goede staat. frequency pot moet schoongemaakt/vervangen worden.(werkt nu aleen in laagste en hoogste frequency fatsoenlijk)
dikke ronde bassen, mooi filter, en een sequencer om je andere analoge / modulaire spul aan te sturen. cv/gate in en out, clock in en out, synchro out en foot switch in. + een heel weinig voorkomend verzamelaars ding :P

250

korg kpr-77,

in super mooie staat alles werkt alle slidercapjes enz vintage drumbak ala 606 veel minder moeilijk te programmeren als men zegt. lekkere sounds en een clap
veel gebruikt door bobby orlando depecemode enz,

150

roland tr-606

heeft geen verdere uitleg nodig lijkt me? zit een gat onder in de behuizing zie je niets van zolang je er niet onder kijkt :P werkt ntuurlijk wel gewoon goed

275

roland mc-202

goeie staat kleinstukje behuizing afgebroken niets ernstigs werkt perfect. is al intresse in.

400

korg kms-30

korg sync doosje specs : MIDI Section:
MIDI IN * 1
MIDI OUT * 2 <DIN jacks - 5 pin>

SYNC Section:
Sync IN * 1
Sync OUT * 2 <DIN jacks>

* IN & OUTS are independently switchable - 24/48 ppq

TAPE Section:
Tape IN *1
Tape OUT *1 <RCA phono jack>

* Synchronisation is switchable - ON/OFF

* Master Clock Select - Tape/Sync/MIDI

* Tempo LED indicator

* Power ON/OFF switch

150

gaat weg omdat ik niet zoveel tijd meer heb en staat gewoon vaak uit en dat is gewoon zonde. ga wel weer wat midi gear halen met geheugens enz wat wat makkelijker werkt.
kms30 gaat pas weg als alles weg is want dat is toch wel een beetje het hart van het geheel..

alles met adaptor fotos op aanvraag aftehalen in sgravenpolder (zeeland) en eventueel kan ik ook wel wat komen brengen tegen benzine vergoeding.


remco

ps moddereter die andere draad mag wel dicht hoor :okdan:
 
oef gaat hard , leuke gear schijnbaar.

in alles is intresse gekocht mogten er nog geinterreseerde zijn laat het horen inprincipe ist wie het eerst komt wie het eerst maalt.

groeten

remco
 
202=weg
sq-01+kpr77=voorlopiggereserveerd
de rest staat er nog :) sla uw slag
 
202 is verkocxht de rest staat weer te koop
 
mag op slot ik open een nieuwe :)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top