EVen voorstellen

Mva

Ingeburgerd
Lid sinds
11 juni 2003
Berichten
46
Locatie
Culemborg
Hi All,

Marc, 27 jaar, wonend in het midden des lands. Ik heb me al jaren terug geregistreerd, maar nooit actief geweest. Ik ben de laatste tijd actief aan het meelezen, dus leek het me wel zo gepast een first post te maken hier.

Mijn interesses liggen sinds 1998 bij Jeskola Buzz en ik heb ook Cubase gebruikt. Ik ben de oprichter van www.buzzmachines.com, voor diegene die Buzz ook kennen (de portal van Buzz).

Ik heb nooit hardware gekocht (behalve een midi keyboard), totdat ik onlangs een TR 909 op de kop heb getikt. Vanaf nu ga ik me meer verdiepen in het hardware wereldje.

Gr,

Marc
 
Heeeeeee ja ik kom echt vanaf het begin op buzzmachines.com, ongelooflijk tof dat je dat toen gedaan hebt :)


Welkom, welkom, welkom.


Hoe zit het nu met de alternatieven voor Buzz? Ik en een maat van me waren echt Buzzverslaafd een tijdje, maar het klonk allemaal nogal crappy vergeleken bij wat je uit VST's haalde op een gegeven moment. En de bugs werden maar niet opgelost.
 
Hoe zit het nu met de alternatieven voor Buzz? Ik en een maat van me waren echt Buzzverslaafd een tijdje, maar het klonk allemaal nogal crappy vergeleken bij wat je uit VST's haalde op een gegeven moment. En de bugs werden maar niet opgelost.

Momenteel wordt Buzz herschreven en nieuwe features toegevoegd. Ik heb een review geschreven van de voornaamste nieuwe functionaliteiten: http://www.buzzmachines.com/viewreview.php?id=1192

Daarnaast is het gewoon wat je met de tool doet. Er zitten hele goede synths en effecten in, maar natuurlijk ook crappy / eenvoudige.
 
Momenteel wordt Buzz herschreven en nieuwe features toegevoegd. Ik heb een review geschreven van de voornaamste nieuwe functionaliteiten: http://www.buzzmachines.com/viewreview.php?id=1192

Cool, gelijk ff rondgemaild :)

Daarnaast is het gewoon wat je met de tool doet. Er zitten hele goede synths en effecten in, maar natuurlijk ook crappy / eenvoudige.

Ja maar ik merkte dat ik eigenlijk steeds meer VST's gebruikte. Dat, gecombineerd met het feit dat ik ook hardware kreeg dreef me naar Cubase. Bovendien leek het toch net allemaal wat beter te klinken uit Cubase.

Ook was het vervelend dat mijn songs niet meer automatisch compatible waren met de Buzz versie van die vriend van me, en dat was de grootste reden waarom ik er mee op hield.
 
Back
Top