• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Alle spullen die ik heb!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Estudio

Stamgast
Lid sinds
23 Maart 2005
Berichten
138
Locatie
Zeeland
Wegens wijziging plannen:
Ik verkoop alle apparatuur die ik heb verzameld om een thuis- of demostudio te installeren. Een aantal van de apparaten zit nog nieuw in de doos. Er zijn interessante combinaties te maken. Zo was ik van plan om een Mackie 24*8 te koppelen aan twee Motu HD192 interfaces en heb ik daarvoor alle multikabels/snakes om 24 analoog in en 24 analoog uit te gaan. En ik heb ook een bloedmooi Argosy console met rackspace en houten zijpanelen om de Mackie in te bouwen, gloednieuw nog in de dozen! Hier volgt de "ongeveer" lijst:

Mengtafel & interfaces:
  • Mackie 24*8 analoge opname en mix tafel, met voeding en meterbrug, in zeer goede staat, richtprijs 1.000 euro.
  • Argosy 7024R console voor Mackie 8-bus, nieuw (!), met ingebouwd 19 inch rack en houten zijpanelen, erg mooi, zie www.argosyconsole.com, richtprijs 750 euro.
  • 2 x Motu HD192 audio interface met PCI-424 kaart, 24 x high definition i/o, tweedehands setje recent bij Maarten Sound & Vision 2.200 euro, nu bij mij richtprijs set 1.500 euro (!!!).
  • Alle multikabels (gloednieuw) om de Mackie en de 2 Motu's 24 in en 24 uit te verbinden, inserts, enzovoorts, nieuw in plastic, factuur 600 euro, richtprijs 300 euro.

Dynamics & pre-amps:
  • TL Audio C1 dual valve pre-amp compressor: mic, line, instrument pre-amp, maar ook eindcompressor, niet goedkoop! ik begin met een richtprijs van 1.000 euro.
  • DBX Quantum, digital multiband compressor, als TC Finalizer, maar met warmere klank, ik begin op 600 euro.
  • Focusrite Green Voicebox, pre-amp/compressor/de-esser/eq voor vocal, vintage en mooi, richtprijs 500 euro.
  • Focusrite Green Channelstrip, pre-amp/gate/compressor/expander/eq, vintage en mooi, richtprijs 500 euro.
  • Focusrite Green Quad compressor limiter, vintage en mooi, richtprijs 500 euro.
  • 2 x Drawmer DL241 dual auto compressors, bijna vintage en professioneel, bij anderen tweedehands 325 euro, bij mij nu richtprijs 275 euro p/stuk.

Effecten:
  • Lexicon MPX1 Multiple Processor FX, richtprijs 350 euro.
  • Ensoniq DP PRO, richtprijs 300 euro.
  • Ensoniq DP/2, richtprijs 225 euro.
  • Kurzweil Rumour, richtprijs 250 euro.

Diversen:
  • Dozen met nieuwe multiconnectoren, nieuwe XLR-pluggen, en veel ander spul voor een studio, nieuw waarde circa 1800 euro, richtprijs 450 euro.
  • Dozen met kabels en/of multikabels-snakes, richtprijs 250 euro.
  • Behringer Powerplay, richtprijs 100 euro.
  • Numark Pre-Amp voor draaitafel. CD-speler, tape, richtprijs 30 euro.
  • Digi*Max Friendchip, matrix voor digitale audiosignalen, richtprijs 100 euro.
  • Tussen de 6 en 8 nieuwe microfoonstandaards (kleintjes en grote, beide met hengel), richtprijs 35 euro p/stuk.
  • Een Panasonic SV 3800 DAT recorder/player, richtprijs 75 euro.
En nog meer kleiner spul...?!

Alle richtprijzen zijn "met de natte vinger" geschat: wees vrij om te bieden, maar graag wel serieus! Als iemand alles of bijna alles in 1 koop wil kopen om een eigen studio in de oefenruimte te beginnen, of een thuisstudio of een demostudio, of voor de handel (kan en mag ook), dan ben ik bereid om een hele, hele goede deal te maken!

Geen biedingen, ik stuur niks op, aankopen contant bij afhalen, ik reageer uitsluitend op interesse via email
 

Attachments

  • PICT0707.JPG
    PICT0707.JPG
    361,9 KB · Bekeken: 91
  • PICT0706.JPG
    PICT0706.JPG
    276,2 KB · Bekeken: 80
Nog iets vergeten...?!

Nog iets vergeten...?!

Ik was nog iets vergeten:

1 set KRK RP-8 nearfield monitoren met een KRK RP-10s subwoofer, alles z.g.a.n. in de doos, richtprijs, eeeeh, laten we zeggen 400 euro voor de set!
 
!!!ALLES GERESERVEERD!!!

!!!ALLES GERESERVEERD!!!

Alle, maar dan ook alle bovenstaande spullen zijn tot maandag gereserveerd voor een forumlid die de hele bups wil overnemen!
 
Kan op slot

Kan op slot

Alles is vandaag opgehaald door een mede-forumlid!

Dus deze kan op slot!
:slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top