Aantal vragen over Apple Mac

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
vmware fusion is iets beter als parallels hoor ik her en der

Kan best. Ik heb Parallels destijds geprobeerd en ja hoor, het werkt.
Maar ja wat moet je nou nog met Windhoos als je OSX op je laptop hebt? Da's zoiets als een in een Opel Kadett gaan rijden terwijl je een Audi Quattro heb staan...
 
ahja.. ik kan me wel enkele redenen bedenken..

school/office/domme games

toen ik nog een macbook had en op school zat draaide ik Parallels met Office en een hele rij programma's voor software ontwikkeling voor windows.
gelukkig ben ik van al dat gezeik vanaf
 
Oh jee met mn opmerking krijg ik natuurlijk een hele horde windows fans en vooral ook Opel Kadett fans op m'n nek.... Ik was de knipoog vergeten... ;)
 
Wil net zeggen heb gewoon office 2008 voor mac draaiende :)
 
ja.. Office 2008 bestond toen nog niet..
zat je met 2004 PPC te draaien op Intel = emulatie = traag
zo snel is de native 2008 ook niet.. (laat staat user friendly)

bovendien is de Mac Office nooit 100% compatibel met de PC Office,
reden hiervoor is dat alle afbeeldingen telkens moeten omgezet worden naar een "mac formaat" (duurt langer om slides te openen)
bovendien zien de slides er niet hetzelfde uit als op pc

zie het als 1 van zovele kleine pesterijen van microsoft jegens mac gebruikers.
 
ging over opnieuw installeren??

eigen schuld

ik ben 100% zeker dat het te fixen was zonder nieuwe installatie.
 
kijk, het is heel simpel.

degene die de vetste muziek maken hebben gelijk.
degene die alleen maar niften over specs moeten opzouten.

groeten van de trackpolitie :smeris:

:smeris:TRACKPOLIZEI!:smeris:.. terecht trigger

jullie moeten ook vet vinden wat ik vet vind anders weet ik niet meer of wat ik vet vind nog wel echt vet te vinden is.
software is k*t en trens ook en digitaal ZEKER en en.. bmw is tof ja.. blondjes, brunettes, blondjes en brunettes.. allemaal superTOF en ik duld geen tegenspraak
 
Een PC is natuurlijk leuk voor het demo werk wil je echter en stapje verder
dat kun je niet om mac heen :engel:
 
sinds apple intell processoren gebruikt draait windows namelijk ook gewoon native op een mac. andersom gaat dat natuurlijk niet.

Niet? Goh.......moet je toch eens naar googlen dan. :D

En tja....mac fanboys praten zeker zo neer op windows omdat ze anders moeten toegeven dat windows normaal gebruiken te moeilijk voor ze was? :P
 
niet native nee... wel met een conversieslag.
of je moet het OS kraken en dan werkt niks meer veilig

tja, als je kan kiezen tussen tussen moeilijk of makkelijk lijkt me de keuze snel gemaakt.

en je hoeft geen fanboy te zijn om met goed spul te werken hoor
 
niet native nee... wel met een conversieslag.
of je moet het OS kraken en dan werkt niks meer veilig

tja, als je kan kiezen tussen tussen moeilijk of makkelijk lijkt me de keuze snel gemaakt.

en je hoeft geen fanboy te zijn om met goed spul te werken hoor

Nah gewoon native hoor....beter je huiswerk doen! :mega:

OSX maakt gebruik van EFI (een moderne variant van het traditionele BIOS). Vista kan hier ook mee overweg maar weinig moederbord fabrikanten pikken het tot nu toe op. De "conversieslag"is puur een statische vertaling van BIOS naar EFI. Heeft niet met native te maken en er zijn zat hardwareconfiguraties waarbij je osx zonder enige extra aanpassing 100% draait.

Of het legaal is is een ander verhaal.

Het verschil zit 'm dus 100% in de OS laag. En ja..OSX is onder de motorkap moderner omdat men de verstandige keuze heeft gemaakt backwards compatibility te laten vallen. En ja....ik vind OSX ook een beter OS.....maar dat is niet de discussie. :D
 
Niet? Goh.......moet je toch eens naar googlen dan. :D

En tja....mac fanboys praten zeker zo neer op windows omdat ze anders moeten toegeven dat windows normaal gebruiken te moeilijk voor ze was? :P

Als je weet waar eenmaal die valkuilen zitten in Windows dan is het niet moeilijk
maar voor het zover is heb je al grijze haren :D
 
Plak je gewoon apple stickers op je PC 8)
 

Attachments

  • vintage-apple-stickers.jpg
    vintage-apple-stickers.jpg
    31,7 KB · Bekeken: 58
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top