• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Alesis IO 26 Firewire Prof. geluidskaart

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ingmardevos

Ingeburgerd
Lid sinds
24 Maart 2007
Berichten
74
Locatie
Los Angeles
Ideaal voor opnames op locatie, met laptop, of in een homestudio.
- 8 mic preamps (voorzien van per 2 inputs schakelbare phantom power), 2 di's , phono-pre amp, en 16 digitale kanalen adat in-

Deze FireWire interface biedt het beste dat Alesis momenteel te bieden heeft. Tot 26 audio inputs worden beschikbaar door gebruik te maken van deze interface. Alesis gebruikt voor deze IO26 acht High Definition Preamps met fantoomspanning en biedt 16 kanalen ADAT digitale input. M.b.v. een optionele convertor zijn dus tot 24 audiosignalen tegelijk in te voeren. Als extra heeft Alesis voorzien in een SPdif in- en output en een stereo ingang om rechtstreeks een draaitafel aan te sluiten, ideaal voor DJ's. de flexibele Hardware Direct Monitoring mode zorgt voor alle mogelijke sturing van het monitorsignaal. De IO26 heeft 8 directe line outputs en twee hoofdtelefoon aansluitingen. Voor het eenvoudig instellen van het signaal is HDM software meegeleverd zodat op een eenvoudige manier de routing via het beeldscherm is in te stellen. Alesis levert tevens een versie van Steinberg Cubase LE (voor MAC en PC) mee om direct aan de slag te kunnen.

Je kunt hem ook als stand-alone mixer gebruiken, wat betekend dat je computer niet aan hoeft te staan, om bijvoorbeeld je digitale piano te bespelen over je speakers....

De geluidskaart is nog zo goed als nieuw, ik heb hem als vervanging gekregen voor mijn defecte geluidkaart (hij is mij eind augustus dit jaar toegestuurd, ik heb de pakbon eventueel thuis liggen). Is dus in perfecte staat, zelfs geen krasje te bekennen.
De originele doos, adapter, firewirekabel, handleidingen, cd's , en cubase software heb ik erbij.

Ik doe hem weg i.v.m. de overstap naar een MAC Pro systeem, met digidesign / protools hardware.

Verzekerde verzending is mogelijk. Bekijken en afhalen ook.

Richtprijs is €300 ,heb mijn kaart nieuw voor €450 gekocht.
De kaart kost nu (in Nederland) tussen de 395 en 450 euro.

ALESIS+I+O+26+FIREWIRE+INTERFACE-1.JPG

alesis_1.JPG
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top