Even voorstellen...

TwistingBeats

Nieuwkomer
Lid sinds
11 augustus 2007
Berichten
9
Locatie
Amsterdam
Hallo allemaal,

Zoals jullie kunnen zien heb ik me al bijna een jaar geleden aangemeld op synthforum. In die periode was ik op zoek naar een 2ehands (mijn eerste) hardware synth, en heb o.a. via dit forum contact gehad met mensen die in die periode een synth aanboden. Uiteindelijk heb ik een Virus B desktop aangeschaft, waar ik nogsteeds erg blij mee ben :)

Ik hoorde van Synthforum toen ik bij Rob Papen de masterclass sound design heb gevolgd. Die heb ik gedaan, omdat ik vaak presets van synths gebruikte tijdens het produceren, en vaak niet verder kwam dan de filter cutoff en resonance...Sinds die masterclass ben ik veel actiever op internet (o.a. synthforum) extra tips/tricks en how-to's aan het lezen en inmiddels kan ik redelijk met een synth overweg (in ieder geval meer als de filter cutoff alleen...). Ik lees ook graag het blad Computer Music, de DVD erbij bevat ook altijd erg leuke content.

Overige info, ik ben 25 en produceer house muziek...minimal/techno in de volksmond, maar ik denk niet graag in hokjes :)

Op dit moment gebruik ik vooral om te produceren: Cubase Studio 4, Predator & Albino, Battery 3, Drumatic en m'n Access Virus B. Ik zou daar in de toekomst graag nog een mixing desk en NI Reaktor aan toe willen voegen :)

Groeten!
 
Back
Top