New electronic music album by René: Sequential Tourism

Luxman

Ancient Member Sr. (René)
Lid sinds
23 Maart 2004
Berichten
3.543
Locatie
Omgeving nowhere
Rene%20van%20der%20Wouden%20-%20Sequential%20Tourism%20-%20front.jpg

front cover

Alle muziek gecomponeerd and geproduceerd door Rene van der Wouden voorjaar/zomer 2008.

Alle analoge en een paar digitale synthesizers, sequencers & electronische percussie : René van der Wouden.

Tracklisting:

1. Sequential Tourism 16:11

2. Sequential Solitude 16:14

3. Bataille dans les Nuages 13:06

4. Arcadia 17:56

5. The Sequential Tourists 6:28

total playing time 69m59s


Van elke track is een kort fragment in MP3. Ga naar http://www.rewo-records.com/projects/sequentialtourism.html om te luisteren. De muziekstijl is contemporary EM met een beetje Berlijnse School (retro a la KS TD etc).

De toekomst voor onze muziekdistributie ligt in de legale download. Maar als je wilt kun je een physiek album (op pro CDrs) bij mij direct bestellen

_____________________________________________________________

Ook te bestellen bij GROOVE UNLIMITED: www.groove.nl en dan zoek onder: Rene van der Wouden of kijk in mijn handtekening.


De 2 albums te verkrijgen als 256kbps download zijn:
- Universal Quiet; &
- Sequential Tourism.

_____________________________________________________

Veel dank aan Ron Boots (Grooveron) & Kees Aerts voor het mogelijk maken van dit initiatief.

gr3co_tr.gif


_____________________________________________________

[Dit is een softsynthvrij product]
 
Dat klinkt echt erg goed zeg. Absoluut mijn soort electro...
De cover had wel beter gekund...ik zie prachtige mogelijkheden met sommige foto's in je you-tube films.

Maar..de muziek is prachtig.
 
De toekomst voor onze muziekdistributie ligt in de legale download. Maar als je wilt kun je een physiek album (op pro CDrs) bij mij direct bestellen

Misschien kijk ik er overheen, maar ik zie bij Rewo helemaal geen download-links en bij Groove alleen de fysieke cd...?
 
Back
Top