• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[TK] veel 19" Gear oa: Alesis,Boss,Behringer,Casio,Digitech,Etek,Phonic,Stagg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

OddIction

Ouwe rot
Lid sinds
20 juli 2004
Berichten
1.496
Locatie
Geleen
[TK] veel 19" Gear oa: Alesis,Boss,Behringer,Casio,Digitech,Etek,Phonic,Stagg

Ik wil graag mijn collectie 0-en & 1-tjes nog wat gaan uitbreiden.

Daarom gaat onderstaande gear in de verkoop. Alles is afkomstig uit een rookvrije studio en muv. de GL-100 en GX-700 (live gebruikt) heeft alles alleen in de studio in een flightcase gehangen, vrij van stof. Alles in mint condition, alleen de GX-700 mist 1 draaiknopje, werkt verder perfect.
  • Alesis MidiVerb III 75€
  • Boss SE-70 150€
  • Boss GX-700 225€
  • Boss GL-100 150€
  • Digitech DSP128 75€
  • Etek Xciter 75€
  • Behringer DSP2024P (Virtualizer Pro) 75€
  • Behringer UB2442FX 175€
  • Phonic Max-250 (nieuw!) 100€
  • Casio VZ-8M 19" Synth 100€
  • Stagg 12HU Flightcase (kunstof) 75€
  • Stagg 3HU Rack lade (Staal) 50€

Alles met originele adapters en van de meeste apparaten zijn de originele manuals voorhanden.

GEEN (in)ruil voorstellen, verzenden alleen aangetekend/verzekerd mogelijk (en na vooruit betaling natuurlijk). Kosten hiervan zijn voor de koper. Ohjaa, bespaar me aub. de onzin biedingen!

Alles in 1 koop mogelijk voor 1000€ (alleen afhalen dan), dat is dus 300€ korting :okdan:

De Behringer mixer verkoop ik voor een goede maat van me, gisteren alles even getest en werkt 100%, is alleen als "doorgeef/routing" mixertje voor z'n patchbay rack gebruikt.

Er zal van hem in dit topic nog het één-en-ander bijkomen waaronder; Alesis M1 active MKII active nearfields, wat stompboxjes, wat randapparatuur en diverse bekabeling. Hij is over op een Mac en Logic Pro.
 

Attachments

  • rack.jpg
    rack.jpg
    123,7 KB · Bekeken: 112
  • manuals.jpg
    manuals.jpg
    108,3 KB · Bekeken: 95
  • vz-8m.jpg
    vz-8m.jpg
    79,8 KB · Bekeken: 97
  • ub2442.jpg
    ub2442.jpg
    143,9 KB · Bekeken: 93
GL-100 = :verkoght:


UB2442FX weer beschikbaar

Even voor de duidelijkheid;

De mixer, flightcase en rack lade verstuur ik niet wegens het hoge gewicht en lompe, grote formaat. Houd daar even rekening mee als je iets laat reserveren :okdan:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top