• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

dc50 en drs78 voor 350

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
volgens mij is er niet veel digitaal aan deze 'digital chorus', maar goed.

eerlijk gezegd: ik sla niet achterover van de hevigheid van de chorus, maar ik was ook al niet onder de indruk van de chorus van de Boss CH-1, dus......
het hangt natuurlijk ook af van de geluiden die je erdoor haalt.
je kan binnenin nog een en ander heviger maken met stelpotmeters, maar daar begin ik niet aan.

hij werkt uiteraard wel 100% en het is een plaatje om te zien. en zo vaak zie je hem niet.

ik wil er 200 euro voor hebben. en dat is inclusief opsturen binnen Nederland.

fijne dag nog..:mexico:
 

Attachments

  • dc1.jpg
    dc1.jpg
    754,6 KB · Bekeken: 26
  • dc2.jpg
    dc2.jpg
    803,9 KB · Bekeken: 15
moderator, zou je aub de titel kunnen aanpassen naar:

yamaha e1010, roland dc50, dynacord drs78, samen voor 500

bedankt alvast

dus....
yamaha e1010 analoge delay
dynacord reverb drs78
roland dc-50 chorus/hall echo

van de yamaha zijn de rekoren af, verder technisch perfect en redelijk goede optische staat (foto's staan elders)

de dynacord is goed en ziet er ook goed uit, maar een paar knoppen zijn vervangen en dus niet origineel.

de roland is perfect en zeer mooi om te zien.

de prijs is voor de 3 apparaten samen.
 
bedankt.


ow en dat is nog inclusief verzendkosten (3 pakketten denk ik)
 
roland dc50 voor 175
dynacord blijft nog even hier, klinkt toch niet zo gek!
 
foto's van de drs78 die toch maar weggaat.


zoals gezegd, de drs78 werkt perfect, alleen snap ik de inputs en outputs niet zo erg. de knoppen zijn deels niet origineel, maar alles draait en zonder gekraak of zo.
de drs78 ziet er goed uit, let vooral even op de bodem (foto 5). die was erg lelijk en heb ik vervangen door een perspex plaatje. hoef je hem ook niet open te schroeven om te controleren of ie van binnen netjes is!

de reverb klinkt goed, de delays 1, 2 en 3 zijn erg makkelijk te regelen en af te stellen en klinken echt lekker. korte delay is instant joy (division).
hij heeft ook een repeat functie, waarmee je een moment samplet dat wordt herhaald.
 

Attachments

  • 78.jpg
    78.jpg
    736,4 KB · Bekeken: 19
  • 78l.jpg
    78l.jpg
    690,5 KB · Bekeken: 18
  • 78r.jpg
    78r.jpg
    635,7 KB · Bekeken: 17
  • 78b.jpg
    78b.jpg
    791,8 KB · Bekeken: 19
  • 78bot.jpg
    78bot.jpg
    836,3 KB · Bekeken: 20
ow, samen voor 350 euro, de dc en de drs. dat is toch een betere deal dan, ik noem maar eens wat, een gebruikte moog voyager voor ruim boven de huidige nieuwprijs?!
 
en ruilen kan ook, kleinere analoge delays, van pedaal tot half 19" of nog iets groter. geen rekspullen, die zijn me net te groot om makkelijk kwijt te kunnen.
 
ow, samen voor 350 euro, de dc en de drs. dat is toch een betere deal dan, ik noem maar eens wat, een gebruikte moog voyager voor ruim boven de huidige nieuwprijs?!

sorry moderator, zou je de titel kunnen aanpassen: 'dc50 en drs78 voor 350'


ik wil graag ruilen voor ibanez dm1000 delay's.... (of inruilen) in nette staat.
 
alleen de dc50 is er nog
chorus, niet zo bruut ;) en hall echo

prachtig om te zien, kan misschien binnen in door stelpotmeters nog wat opgepept worden.
bodem prijs 150 euro + evt 10 euro verzendkosten, maar ophalen kan ook.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top