[Full Analog Tracks '93]

Als er interesse blijft post ik all men beste full analog nummers.
Destijds gemaakt,gebruikte enkel oude sequencers en alles was steeds live gemixed.

Verschillende zijn verschenen onder de naam SOMATRON op 2 EPs (check Discogs)

Gear list was:808,909,707.727,606,303,101,MC202,MS20,CS-15,Minimoog,Moog prodigy,SH-2,Plolysix,Jupiter-8,sherman filter en chaosbank,RSF Kobol Expander I,II,Programmer,RSF Phasers,ART Mach II FX,SBF-325,SBF-350,SRE-555,EEF Analog Sequencer,MC-4 Sequencer X2,drumtracks,CR-78,Casio RZ-1,Mixer was Tascan 2424 ofzoiets,recording was op tape!!

Klinkt heel goed, Hexagon. En inderdaad een indrukwekkende lijst met apparatuur. Alleen vind ik de intro met de drums iets te lang voortduren, maar dat is alleen maar opbouwende kritiek (heb ik zelf ook in de periode altijd van het KLEMblad gekregen, maar dat was dan meestal afbrekende kritiek).

Phochos:D
 
wat minimaal, maar klinkt best wel lekker!!
beter dan al het gezeik van tegenwoordig :D
untitled7 ligt mij het meest
 
Er zit een leuk ritme in Compulator. De geluidskwaliteit valt best mee. Vergeet niet dat we in 1993 over minder goede apparatuur voor thuis beschikte, dan nu het geval is. Althans mijn tapes uit die tijd waren ook niet al te best. Ik zou ze niet durven posten.
 
bedankt voor het delen :)
 
oh ja de eerste kan je opslaan.
is dit voor de rest ook mogelijk?
lekker voor op de mp3
:)

bij voorbaat dank,
chiel
 
Heb je nummers tijden geleden hier gedownload. Na een paar maanden er niet meer naar geluisterd te hebben kwam ik plots terecht op een nummertje dat mij ongelofelijk blij maakt. 'Just feels good' van ene Somatron, wie is dat ? vandaag terug derop gekomen dat jij dat bent Hexagon !

I wanna buy your stuff !!
 
Back
Top