• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland VM-C7200 Digitale mixer Compleet

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Marhof

Ingeburgerd
Lid sinds
11 juni 2008
Berichten
40
Locatie
Beverwijk
Te Koop.

Wegens aanschaf Tascam DM-4800.

1 x Roland VM-C7200 plus meterbrug plus houten sidepanels
2 x Roland VM-7200
2 x VM-24e R-BUS uibreiding voor VM-7200
2 x extra effect boards voor Roland VM-7200 (dus 4 effecten per kanaal)
1 x Cascade Kit voor Roland VM-C7200
1 x Diverse RBUS kabels, lang, kort, cascade.
1 x VE-7000 Channel Editor
2 x RPC 1 PCI kaarten voor de PC. Ik moet eerlijk zijn, onder Windows 98 met Logic draaiden ze perfect, maar onder XP werkt het niet lekker.

Ik was van plan om de V-Fire van Prosonus aan te schaffen, dit is een R-Bus <--> FireWire converter, maar ik heb dat geld bij mijn meterbrug voor de DM-4800 gelegd. De V-fire werkt wel goed, ik heb destijds een mail gestuurd naar Presonus en een mail teruggekregen van een engineer dat de configuratie zoals hierboven goed werkt onder XP.

Totaal kom je dus op 96 kanalen real time, 40 analoog en de rest via R-Bus. Je kan b.v. direct een Roland XV-5080 koppelen op 8 kanalen via R-BUS. Overige converters, wanneer nodig zijn nog steeds te koop. ADAT, Analoog <--> R-Bus etc.

Kijk anders even bij onderstaande link, daar vindt je alles over bovenstaande apparatuur.

http://www.rolandus.com/products/legacylist.aspx?lp=V-Z

Ik heb er destijds een vermogen voor betaald, ik meen rond de 11.000 gulden. Ik heb deze configratie de laatste 6 jaar niet gebruikt, omdat ik geen ruimte had om mijn studio in te richten. Maar ik heb mijn zolder verbouwd, dus ik kan weer aan de slag. Ik speel bij een bluesband en de oefenruimte waar we spelen is tevens opnameruimte. De drummer heeft enkele maanden geleden een DM-4800 aangeschaft, en om helemaal compatible te blijven heb ik dat dus ook gedaan. Een behoorlijke aderlating en ik heb nu maar 24 analoge inputs i.p.v. de 40 van Roland. Weer verder sparen voor extra uitbreidings boards.

Prijs? Doe een gooi. Ik heb wel op Internet gekeken daar zie je diverse prijzen staan. Ik kan daar een gemiddelde van maken, maar verzin zelf een prijs. Foto's stuur ik toe op aanvraag, er zit geen krasje op.


Groetjes,

Mark Hofland
 
Bericht door een moderator:
Hoi en welkom op Synthforum. Zoals je ook in de Marktplaats FAQ kunt zien hadden we er toch graag een richtprijs bij gehad :). Bedankt!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top