Een maandje terug toch maar eens wat productjes besteld via Ali-Express. Nog nooit eerder gedaan, veelal USB gerelateerde spulletjes.. paar kabeltjes in verschillende lengtes (om teveel aan spaghetti te vermijden bij een compactere setup..) en nog een paar USB hubjes.
Nu ben ik werkelijk al weken bezig met 'n shop waar ik 2 verschillende 7-port usb hubjes heb besteld. Waren beiden iets van 11 euro, dus ik dacht voor dat geld koop ik er gewoon 2. De eerste kwam eind maart binnen en bleek 'n 4 port te zijn. Tweede is nooit ontvangen, terwijl de tracking info bij het product verwijst naar het pakketje waar de 4 port in zat zie ik nu.
Maar daarvoor zijn er dus verschillende berichtjes over het ontvangen van de 4 port versie uitgewisseld. verweer is kortweg dat ik 'n 4 poort versie besteld zou hebben. Dus; dispute geopend.. en Ali-express (het overkoepelde webshop orgaan ding oid) had daarop geoordeeld dat ik of een gedeeltelijke restitutie krijg of mijn volledige geld terug. In de link stond ook alle info over 7 porten en alle plaatjes vertoonde 'n 7 poort... het verweer dat ze zeggen dat ik 'n 4 poort besteld heb is gelukkig dus verworpen.
Maar goed.. nu heb ik gisteren een keuze gemaakt maar de enige actie die er uit voort is gekomen is de en zie in de link is dat ik mijn dispute heb gecanceld.. klopt dit?
Ik moet nu nog de andere bestelde 7 port versie ontvangen maar er wordt al niet eens meer gereageerd op berichten door de shop op Ali-express.. dat wordt dus weer een dispute.. en nog meer gezeur)
De andere producten zijn trouwens wel ok.. behalve n verloopje (USB-C>Headphones) Blijft niet zitten in apparaat en werkt ook niet. Chat gestart hierover.. geen reactie.. Ok. is maar iets van 60 cent maar dus dan heb je al snel iets van laat maar... maar toch..
Wat zijn jullie ervaringen met de afhandeling van klachten op Ali-Express? En wat ik me ook afvraag; heb nu op verschillende producten (negatieve) feedback gegeven maar zie dit nergens niet terug als ik het product bekijk tussen de andere feedback. Dit is toch wel het minste wat je zou moeten kunnen doen om een product te beoordelen.. maar het is mij nog niet gelukt iig..
Nu ben ik werkelijk al weken bezig met 'n shop waar ik 2 verschillende 7-port usb hubjes heb besteld. Waren beiden iets van 11 euro, dus ik dacht voor dat geld koop ik er gewoon 2. De eerste kwam eind maart binnen en bleek 'n 4 port te zijn. Tweede is nooit ontvangen, terwijl de tracking info bij het product verwijst naar het pakketje waar de 4 port in zat zie ik nu.
Maar daarvoor zijn er dus verschillende berichtjes over het ontvangen van de 4 port versie uitgewisseld. verweer is kortweg dat ik 'n 4 poort versie besteld zou hebben. Dus; dispute geopend.. en Ali-express (het overkoepelde webshop orgaan ding oid) had daarop geoordeeld dat ik of een gedeeltelijke restitutie krijg of mijn volledige geld terug. In de link stond ook alle info over 7 porten en alle plaatjes vertoonde 'n 7 poort... het verweer dat ze zeggen dat ik 'n 4 poort besteld heb is gelukkig dus verworpen.
Maar goed.. nu heb ik gisteren een keuze gemaakt maar de enige actie die er uit voort is gekomen is de en zie in de link is dat ik mijn dispute heb gecanceld.. klopt dit?
Ik moet nu nog de andere bestelde 7 port versie ontvangen maar er wordt al niet eens meer gereageerd op berichten door de shop op Ali-express.. dat wordt dus weer een dispute.. en nog meer gezeur)
De andere producten zijn trouwens wel ok.. behalve n verloopje (USB-C>Headphones) Blijft niet zitten in apparaat en werkt ook niet. Chat gestart hierover.. geen reactie.. Ok. is maar iets van 60 cent maar dus dan heb je al snel iets van laat maar... maar toch..
Wat zijn jullie ervaringen met de afhandeling van klachten op Ali-Express? En wat ik me ook afvraag; heb nu op verschillende producten (negatieve) feedback gegeven maar zie dit nergens niet terug als ik het product bekijk tussen de andere feedback. Dit is toch wel het minste wat je zou moeten kunnen doen om een product te beoordelen.. maar het is mij nog niet gelukt iig..
Laatst gewijzigd: