909 samples

blanka

東京都
Lid sinds
17 april 2017
Berichten
718
Locatie
040
Ik heb van de week met succes een 808 floppy gemaakt voor mijn Korg T3, en wilde nu een 909 variant bakken. Maar war het erg eenvoudig is om goede 808 samples te vinden, lukt het me voor de 909 een stuk minder. Ik kom vooral dure betaalde opties tegen. Een gratis versie klonk dramatisch. Wie weet een goede sample kit met 909 sounds?
Graag met variaties van de draaiknoppen. De gemiddelde sounds kan ik wel uit de R8 trekken.
 
Misschien een proef abo nemen op Roland Cloud en daar de 909 samplen zoals je wilt.
 
tis een beetje off topic, maar de TR09 staat nu in promo, ik denk dat ie einde reeks is,
kheb dan nog gebruik kunnen maken vd bax kortingscode ook,,
dan kun je samplen zoveel je wil,, voor mss iets meer dan 200€
 
https://samples.kb6.de/

Die had ik voor je opgezocht, ik heb daar ooit namelijk eens een paar goede 909 kits gedownload met inderdaad de 909 in alle standjes gesampled. Nu zie ik dat hij de Roland samples er af heeft moeten gooien, maar wellicht staat er nog iets anders voor je tussen. De 909 kits heb ik geloof nog wel op mijn HD staan, mocht je ze willen hebben dan moet je even een PB sturen.
 
tja, ik heb die ook al een tijdje, maar ik vind de qualiteit ni zo best,, veel ruis
Die zijn nog gesampled met EMU en AKAI samplers denk 'k,

Er zijn veel betere 909 kits ondertussen, maar 'k weet nu niet direct een link, en mss te betalen, mss bij die sample shops ?

Mss dat je demo versies van Mashine of die Drum Controller van Arturia ook kunt gebruiken ,
Kijk daar eens in de sample Library dir
 
Heb nog evenwat samples uit een van de 909 kits beluisterd, maar ik hoor geen ruis hoor. Althans niet meer ruis dan een gemiddelde 909 produceert.
 
Ja okey dan,
Ik zal zelf nog ergens in steken, al maakt dat niet uit voor de topic starter

EDIT: Ja okey, 't is te doen,, maar 't blijft een sample,, je hoort dan elke keer dezelfde noise,

En nog één keer: 't is de moment om de TR-9 binnen te halen !! (en met een DK-01)
 
Laatst gewijzigd:
Ik ben zelf ook wat 909 kits aan't binnenhalen,, en deze is free: https://www.samplemagic.com/details/1071/909-samples-free-pack

En ik wil toch nog eens iets over de TR-09 kwijt,,
Met het K-25M Boutique keyboard en de Sennheiser HD-25 in de headphone output is ie toch indrukwekkend en pure fun hoor

Die knalt er dan nogal op door, da's tenminste dynamiek dat er dan uitkomt.
En de TR-8 is toch iets totaal anders,, de TR-8s heb ik niet.
 
Back
Top