Staand werken aan je knoppen, tips?

euhm, niet het hele topic gelezen, maar ik heb een tafel van 80cm x 260 cm gemaakt.
Plaat MDF verstevigd met balkjes eronder.
Die ligt op in hoogte verstelbare schragen van de ikea. Helaas in dit huis geen plek dr meer voor dus omgetoverd tot eettafel :-).

Ik heb jaren staand mn ding gedaan aan die tafel :-).

-C-
 
Hoe hou je de schuin liggende synthesizers tegen? Ik zie een soort blokjes aan de voorkant op je foto? Zelf dacht ik aan een aluminium hoekprofiel aan de voorkant van de planken, maar ik heb het idee dat misschien wat onhandig speelt.

Ik zit er zelf namelijk ook over te denken om dit systeem te gebruiken. Zou er dan ongeveer zo uit moeten gaan zien:

attachment.php


Op de onderste laag komt een synthesizer die ik tevens als masterkeyboard gebruik. Om daar prettig op te kunnen spelen komt die plank verder naar voren dan de rest, vandaar de poten onder de onderste laag (plank is ongeveer 2x zo lang als de liggers, anders gaat het doorbuigen en/of teveel wiebelen).

Hoe heet dit systeem?
 
Voor mij is eigenlijk de enige echt veilige manier die van Jaspers (6D-120B bijv.).
Ik heb nu alles nog op tafels, maar toch wil ik over op die A-frame dingen.. Kost behoorlijk, maar je synths toch ook?
 
Ik neem van een uiterst vriendelijk forumlid een Jespers stand over.
Mooi spul en heel erg breed uit te breiden.


Ik heb ook de knoop doorgehakt en ga er 1 bestellen. De versie met 3 lagen is voldoende voor mij.
Je wil ook liever drukbelasting (tafels/frames) dan trekbelasting (hangend/strips) want zwaartekracht hef je niet op. :D
 
Back
Top