E-Pro minisynth gevonden

Heb ook een mini-synth (na er 1 ooit lang geleden op straat te hebben gevondenen die dan weer in een studentenhuis kwijt te zijn geraakt toch nog 1 gekocht voor 450 gulden, ik vermoed zelfs dat het de zelfde is). Inmiddels wat vistaties laten verrichten door The Music House in Utrecht. 1 van de potmeters is niet origineel en ik mis een van de kapjes (gate switch). Ik heb me ooit een verhaal laten vertellen dat de maker van deze synths zelf de winkels langs ging en als er dan een paar besteld werden hij ze snel in elkaar zette om ze te leveren. Dat resulteerde dat er wat haastig gemaakte exemplaren in omloop waren. Ik heb ooit een kopie van de folder en de manual via het internet gevonden. Die kan ik voor een geinteresseerde opzoeken. Er zitten sheets bij om je parameters op te schrijven omdat er natuurlijk geen save functie op zit.
Werkt die je gekocht hebt goed? Die van mij heeft een nieuwe printplaat om de noten weer in tune krijgen. Blijft soms nog steeds charmant ontstemmen, en boven al laat hij van tijd tot tijd een synthesizer scheet.
Kan ik verder niet zo goed uitleggen, het klinkt echt als een scheet.
Maar absoluut een vette bak. Mijn lieveling, staat ook mooi als praal object.
Ik speel er vaak mee en gebruik de audio input functie veel voor soundscaping.

grtn. Marcel

neerlands glorie zaten hier ook niet de pro one chippies in ?

iig wie heeft t ontworpen.eiglijkbekend
zojaa doet zoon iemand nog wat met synths ..these days

de spirit heeft eerst lowpassf. en daarna high pas ..tov de ms20?
 
he zoon8o

Oorspronkelijk geplaatst door R-ond Bekijk bericht
dit is toch ook zon 3340 vco ontwerp
net as een beetje de trancendent / sh 101 ...uh en de pro one zeg maar

he zoon



:dubbel::doei::biertje:
wtf ..mn pa ...vader ook al hier [ god ..hou nou eens op met me te blijvuh stalkuh ..
wie dit is ???
is iig weg
:?
 
heeft iemand deze NL synths nog?
 
Het lijkt erop dat iemand zijn eigen synt in de belangstelling laat staan.
Momenteel staat er een E-pro mini synth op vemia. De site ook wel bekend als spheremusic.com. Normaal hoor je bijna nooit wat over deze synth laat staan dat er een word aangeboden en dat er ook nog iemand naar op zoek is.
Vandaag is iemand op marktplaats onder de naam Ricardo uit Leek op zoek naar o.a. e-pro mini. Ik heb gemaild en hem erop geatendeerd dat er een geveild wordt bij vemia. De melding van marktplaats is dat richardo in het buitenland woont en dus niet in Leek (laat me raden in Duitsland). De geveilde e-pro bij vemia bevind zich volgens vemia in Duitsland. voor de rest mag iedereen zelf een invulling geven.
 
ik heb nog steeds niks kunnen bemachtigen.
De Spirit is helaas boven mijn budget verwacht ik , maar een E-Pro mini
zou ik toch wel graag willen.
krijg ook niks aangeboden helaas.
maar goed ik zie wel
 
Back
Top