Sherman Filterbank

Yep

Yep

Absoluut van de partij als het zover komt.
Tweede hands kan je in België een filterbank vinden voor +- 300-350 euro. Als je goed zoekt tenminste...
 
Sherman Filterbank...wow!

Sherman Filterbank...wow!

Joepieee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb vanavond een Sherman filterbank 1 in nieuwstaat gekocht voor 300 Euro!!!

Effe een gitaar op aangesloten en :D :D :D

..wat een bak zeg!!

Ksnap niet dat mensen hem weg willen doen!!!

Damn je kan van een simpele zaagtand zo'n vet geluid maken!!!

Nou dat wou ik FF kwijt.....:biertje: :biertje: :biertje: :peukie: :peukie: :peukie:

Greetz..
 
Amai..

Is mn post hier terecht gekomen>??

Tja ik was gister nogal aan t bier haha!!

Nou effe kijken of t lukt :

 
Pfwoah!!!

Internet over de telefoon is echt k%$!
 
Re: Alleen omdat ik craz ben..

Re: Alleen omdat ik craz ben..

Origineel geplaatst door CraZ
van zijn prototypes van Filterbank, Chaosbank en Sherman-Synth..
Dat zag er zeker ongeveer zo uit:
Sherman-3.jpg


Sherman-2.jpg


en

Sherman-1.jpg


Maar wat doet een chaosbank?

Met dank aan leiner media.
 
Laatst gewijzigd:
Maar wat doet een chaosbank?

heb ik lang geleden ooit eens op een avond mee gespeeld, kwam geloof ik random geluid uit, in kombinatie met een paar sherman filterbanken in elk geval behoorlijk geschift, dàt herinner ik me dan nog wel goed :D
 
Ik heb mij altijd voorgenomen dit ding niet te kopen, te duur voor alleen "een filter" maar dit maakt mij wel heeeel nieuwsgierig ....... zit zelf al in te schatten wat voor soort bassdrums ik ermee kan maken :{

Zo blijf je kopen en ondertussen droog brood eten ..... Iemand hier die 'm gebruikt bij hardcore bd's ?
 
uhm....Niel : Volgens mij zijn er een hele hoop die 'm gebruiken voor hardcore kicks....
Z-Vago had er 1 staan die we gebruikt hebben voor de kicks in 'Rateling Eardrums'.......
toen heb ik er ook maar 1 gekocht.....ik gebruik 'm heel vaak ; meestal om net ff dat smerige randje te krijgen,maar ook om gefriekte kicks te creëren als tussendoortje....en je kunt er ook lekker je kicks mee distorten....
 
Re: Re: Alleen omdat ik craz ben..

Re: Re: Alleen omdat ik craz ben..

Origineel geplaatst door JohnnyBusca


Maar wat doet een chaosbank?

Moet je even naar de laatste paar minuten luisteren naar Elektrobank van de Chemical Brothers, daar flipt een chaosbank!
 
Origineel geplaatst door Bass
Moet je even naar de laatste paar minuten luisteren naar Elektrobank van de Chemical Brothers, daar flipt een chaosbank!

Dit stuk bedoel je? klinkt wel heftig8>

 
Origineel geplaatst door chrizz
Dit stuk bedoel je? klinkt wel heftig8>
okee, dan heb ik niet voor niets een bod uitgebracht. :)
 
ik heb er ook ff mee gespeelt dit weekend, en ik ga zeer zeker zsm zo'n filterbank halen. hmmm smullen

en hardcore kicks die je eruit krijgt, zeeeeer bruut !!!
 
Origineel geplaatst door Niel
Zo blijf je kopen en ondertussen droog brood eten .....

Thehehe, ik ken t. Je geld is binnen, koopt gear, en dan 4 weken uit een potje pindakaas lepelen ... hehe

Ik wil ook een Herman Tepelbak! :{ Kan ik wel gebruiken. Mn geluiden zijn nu nog te clean!
 
Ehh, ik heb een keer zo'n demo-filmpje over de versie 2 gezien, en ik MOET zeggen dattie ERRUG ver gaat!! SUPERbak! Nu nog kopen.. Demootje staat hiero op z'n site.
 
Origineel geplaatst door Zoidsity
Ehh, ik heb een keer zo'n demo-filmpje over de versie 2 gezien, en ik MOET zeggen dattie ERRUG ver gaat!! SUPERbak! Nu nog kopen.. Demootje staat hiero op z'n site.


eeeh...die video is de Filterbank versie 1 hoor !...
 
procussion door FB1

procussion door FB1

dit stukje wilde ik jullie niet onthouden :

Mijn Emu Procussion door mijn Filterbank 1 :

Greetz,
Bass

 
Origineel geplaatst door Lenx
Haha, waarom ben ik toch plots zo fier Belg te zijn :D:D

kunnen de belgen effe weg"gefiltered"worden?

Nog effe en dan denken ze ook nog dat hun bier lekkerder is. shit dat is ook al zo.8)
 
Back
Top