Wat moet een Novation Nova opbrengen?

Heb de mijne vorig jaar voor dacht ik €275 verkocht
 
hoopmensen vinden de super nova [heb de rack met meer voices en keys ,.. beter klinken dan de |newere ,.. ultra [enginge] novaas,

eens / /// / offuh; :Pmee on eens; ]
 
Wat hij ervoor wil hebben of wat de gek ervoor geeft...

Ik zoek meestal tussen de oude advertenties op het synthforum naar wat anderen er voorheen voor vroegen.
 
Idd, zo doe ik dat ook.
 
Er zijn wel een aantal puntjes met de Nova die hem iets minder gewild maken.
De druktoetsen, de pots.. bv.

Heb hem vroeger gehad (toen ie net uit was) maar vond hem uiteindelijk niet zo heel tof.
 
De nova klinkt lang niet zo goed als de supernova. Max 175 euro vermoed ik.
 
Mijn MINT condition exemplaar heb ik vorig jaar verkocht voor 325. Een gangbare prijs is 250-275€
 
Ik zoek nog altijd een supernova als iemand er nog eentje over heeft

De Nova laptop blijft een gave synth alleen jammer dat ze zo gammel zijn, outputs die gaar worden enz. gelukkig zitten er een hoop aux outputs op en anders heb je nog altijd de hoofdtelefoon output
Zowiezo andere knopjes opzetten (die je flink kan aanschroeven) die niet na 1 kleverig vingertje eraf vliegen
 
De Supernova 2 is de enige synthesizer waar ik ooit reparaties aan gehad heb, tot 2 keer toe. Later ook nog een kapot midi keyboard van Novation, heb daarna maar besloten dat merk links te laten liggen.
 
Die van mij staat al jarenlang stof te happen, psu is kapot voor de 2de keer overigens. Die krengen zijn wel verkrijgbaar via Novation maar kost je zo 125 euro volgens mij. Ik heb mijn Novation Nova toendertijd voor 2500 guldens gekocht!
Kwa routing mogelijkheden is het een hele toffe synth, maar de kwaliteit is niet super. Psu gaat vroeg of laat naar zijn mallemoer en de rotary pots zijn vaak ook slecht.
 
Die van mij staat al jarenlang stof te happen, psu is kapot voor de 2de keer overigens. Die krengen zijn wel verkrijgbaar via Novation maar kost je zo 125 euro volgens mij. Ik heb mijn Novation Nova toendertijd voor 2500 guldens gekocht!
Kwa routing mogelijkheden is het een hele toffe synth, maar de kwaliteit is niet super. Psu gaat vroeg of laat naar zijn mallemoer en de rotary pots zijn vaak ook slecht.

Qua commentaar ben ik het helemaal met je eens. Maar 2500 gulden kan niet kloppen. Ik heb toen namelijk ook nieuw de Nova gekocht en die was echt minder duur (exacte bedrag weet ik nu effe niet meer). Misschien bedoel je de supernova met de extra voices?
 
Qua commentaar ben ik het helemaal met je eens. Maar 2500 gulden kan niet kloppen. Ik heb toen namelijk ook nieuw de Nova gekocht en die was echt minder duur (exacte bedrag weet ik nu effe niet meer). Misschien bedoel je de supernova met de extra voices?

Dan was het 2000 gulden, klopt trouwens wel ja .. valt dan weer mee gelukkig achteraf :)
 
Back
Top