ensoniq 16+ diskettes

heiloo45

Stamgast
Lid sinds
2 oktober 2009
Berichten
210
hoi zk ensoniq 16+diskettes en of samples gr john:) wilde ook ff weten hoe de scsi werkt hebv zelf een zipodrive 100 thx john:)
 
bedankt

bedankt

bedankt voor de info jammer ben nu bezig met floppys samples te downloaden werkt ook niet echt toch maar dd diskettes zoeken:)
 
diskette

diskette

ja digimod dat doe ik ook maar na het formateren op de ensoniq zegt hij dat weer later op de harde schijf in mijn floppy drive
 
:duivels:snap er niks van heb de floppy geformateerd wil ik de sample invoeren van de harde schijf in mijn floppy zegt dat hij weer moet formateren::duivels:
 
De Ensoniq kan niet omgaan met dos floppy's daar heb je een stukje software voor nodig namelijk
The Ensoniq Disk Extractor program (ede109.exe) :)
Dit programmaatje gaat de disk formatteren en zet dan meteen de sounds op je disk .
 
digimod welke moet ik nu nemen je heb verschillede opties ik zelf heb een ensoniq 16 + thx:)
 
Niet meteen in paniek raken , ik heb er ook 3 jaar overgedaan om erachter te komen hoe dit werkt :D
Even rustig de handleiding van het programma lezen .
Tip: het beste is om de sounds in de zelfde map te plaatsen dan het programmaatje.
 
hoorde dat dit proggie alleen in dos kan moet zeker dan win 95 of win 98 vor hebben of kan het in de dos prompt onder win xp=:)
 
Kan iemand me even op weg helpen? Ik heb een feceslading aan floppy's bij mijn EPS 16 Plus gekocht, en ik zou deze graag op de PC backupen voor het geval één van de flops het begeeft. Mijn PC heeft een floppydrive en WinXP. Met welke software ga ik het best aan de slag? Geen fancy trucjes, gewoon backups van elke flop maken die ik eventueel als de nood aan de man is terug op een andere flop kan zetten.
 
Omniflop lijkt me het makkelijkst voor deze toepassing? Ik wil geen gekke dingen doen per instrument, gewoon hele floppy's backupen.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top