Reverb & delay fx : eurorack, outboard of gitaareffect?

kupfer_m

Stamgast
Lid sinds
26 januari 2005
Berichten
267
Locatie
't Kamp (oftewel Leopoldsburg, België)
Hey,

Ik wil m'n zelfbouw modular graag uitbreiden met reverb & delay fx.
Weet alleen niet wat het meest interessante is voor mij, probeer vooral ambient-drone achtige dingen te maken.
Eurorack (zelfbouw) fx vind ik vrij duur maar wel als voordeel dat je lekker kan tweaken.
Outboard: niet zo tweakable maar wel lange delay en reverbs mogelijk.
Stompbox: wel lekker knopjes draaien en ook lange reverbs en delays mogelijk maar misschien niet echt compatibel qua signaalniveau maar daar kan ik wel een 'adapter' voor maken.
Nog een optie: de uitgang van de modular de soundcard in en VST's gebruiken en terug naar de modular.

Alle suggesties zijn welkom!
Jim
 
Ik gebruik alle 3, fx in het rack voor de aparte Sounds (clouds, erbe), pedals voor hands-on (empress echo system, bigsky) en vsts als ik ergens nog wat te kort kom. Vsts zijn het meest praktisch, pedals de beste geluudskwaliteit en modules het meest afwijkend. Kortom, koop ze allemaal :)
 
Ik kocht pas geleden de Neunaber Immerse omdat ie ivm de dure merken toch heel goed uit de bus komt.
Hier een vergelijking met een Digitech Polara die ongeveer de helft kost (125) en ook goed klinkt maar voor mij was de Neunaber beter.
Let vanaf 8.45 even op de trail van de Neunaber, dat houdt niet op......

 
Als je graag ambient reverb wilt dan moet je eens kijken naar de Caline Snake Bite, Zelf heb ik hem pas gekocht via Aliexpress aan 31euro incl verzending

Gelijk eentje besteld. thnx :okdan:
 
Back
Top