Cynthia waarschuwing

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
We kunnen niet allemaal gods geschenk aan de vrouwen zijn zoals ik :engel:

huh, ??
oh echt niet ?
nou weer wat bijgeleerd..
er is dus toch meer onder de zon dan ik me kan voorstellen:D
 
Jullie hebben het de gehele tijd over haar, maar ik wil niks zeggen maar dat is n vent ; }
 
Ben jij wel een travestiet dan?

zo te horen heb je nog niet eens goed rondgekeken op de jaarlijkse synthforumdag !:D
 
zo te horen heb je nog niet eens goed rondgekeken op de jaarlijkse synthforumdag !:D

Ik heb de laatste paar afleveringen inderdaad gemist, en daarnaast blijkbaar nog veel meer gemist. (Je hebt het toch over die grote vent met die paarse eyeliner, uhh... analogica?:P)
 
huh, ??
oh echt niet ?
nou weer wat bijgeleerd..
er is dus toch meer onder de zon dan ik me kan voorstellen:D

Ik mag zeggen dat het dragen van mijn kruis een stuk beter bevalt dan het kruis van de vorige gezondene.

Ik vind het overigens wel slecht dat er wat betreft het geslacht van haar negatieve opmerkingen gemaakt worden, volgens mij kiest niemand er zelf voor om zich zo te voelen.
 
Het is vooral belangrijk je niet te laten meeslepen tot op het laag niveau van ongeschoolden zeg maar
 
tenzij je daar nog onder zit.. dan is t pure winst natuurlijk!
 
gaat weer helemaal nergens over dit.....lekker old skool
 
sorry maar als dit geen travestiet is, en ben ik volgens sommige misschien laaggeschoold?.
Is het dan een man in vrouwen tenue?
 
aIs het dan een man in vrouwen tenue?
anderen komen pas boven de 20 graden onder hun steen vandaan en sommige eitjes komen laat uit dit jaar......
[ame="http://nl.wikipedia.org/wiki/Transseksualiteit"]..... lees door en steek wat op :peukie:

Cynthia Webster heette eerst Bret Webster en nu dus Cynthia Bret Webster......
ieder z'n ding zeg maar.....

ontopic:
16 augustus is er een rechtszaak: Amnesia vs Cynthia....
ben benieuwd wat de uitspraak wordt
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Vergelijkbare discussies

Back
Top