Cynthia waarschuwing

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Patat Met

TB or not TB
Lid sinds
25 april 2005
Berichten
4.474
Locatie
Zak met Friet
die kan wel goed spreken (te goed)



Die amnesia op muff kan zijn smoel niet eens houden als jt hem expliciet vraagt (in goed vertrouwen dus,uit eigen ondervinding) dus die is helemaal onvertrouwbaar
en die andere die een claim heeft gestart tegen cynthia divisionbyzero is ex wernemer van B&A is een drol van 1ste classe die alle verantwoordelijkheid van zich afschud en alles publiekelijk op een ander zen
rug nog probeert te duwen,dus kompleet onvertrouwbaar die gast. (ook uit eigen ondervinding)

eigenaardig dat het juist toevallig die 2,en enkel zij die een claim hebben gestrart lol
 
Laatst gewijzigd:
Het is ook een prima module. Ja ze maakt er nu wel echt een bende van. Zoiets afleveren kan natuurlijk niet.

Eerst dacht ik nog "Niet kwaad bedoeld maar wel een ellende voor mensen die een bak geld bij haar geparkeerd hebben en er voorlopig niks van terugzien", maar nu gaat het wel een stapje verder. Nee, het ziet er naar uit dat het geen zin heeft nog wat bij haar te bestellen. Ze heeft eerst nog heel wat glad te strijken. Maar er is altijd nog de tweedehands markt!
 
Laatst gewijzigd:
Egres......oud zeer omdat je gebanned bent?

Kom nou man......je kan toch niet ontkennen dat Cynthia al jaren bekend staat als trage (niet) leveraar?
Als je kijkt op Muff hoeveel mensen ze benadeeld heeft......vind ik het bijzonder dat je het enigszins voor haar op durft te nemen.
Het mens is gewoon onbetrouwbaar.
Wat ze Ross nu heeft toegezonden is gewoon schandalig.........die module ziet er niet uit.
 
die afgeleverde module is rot,een fout van haar om dit te leveren waarschijnlijk om die aap te sussen.

dat alles scheef staat kan zijn dat ze overgebleven fronts heeft gebruikt van de eerste Z0e reeks om toch maar snel te kunnen leveren omdat hij echt niet meer kon wachten.
 
Mijn ZO duurde echt #@$^%@#$ lang voordat die geleverd werd, was de tweede batch toendertijd.
Communicatie ging toen al matig, maar gelukkig ziet mijn module er niet zo crack uit als die op Muff's.
Als je zoiets toestuurd om iets te sussen ben je gewoon niet goed snik, daar wordt toch niemand wijzer van?
 
heb je gezien hoe die amnesia tekeer gaat op muff..

ik ga er alvast 1 kopen, en die jacks mod ik gewoon naar tini jax
 
heb je gezien hoe die amnesia tekeer gaat op muff..

Vind je het gek? Die module ziet er werkelijk waar niet uit, zelf zou ik me kapot schamen als ik zoiets gemaakt had en ik ben nog maar aan mijn 1e module bezig..
 
als hij niet zo zou hebben liggen afbreken en dreigen had hij waarschijnlijk NOG wat langer moeten wachten maar had dan wel een goede modulle gehad denk ik

het zou ook een lesje kunnen geweest zijn vanwege cynthia...haha

allesinds er zit meer achter die twee,dat weet ik wel ,intussen al, toevallig weer
 
Wat doet die moer onder het paneel op die ene jack? Zoiets lukt toch niet al zou je het willen?
Dan kan Ik het nog beter!
 
Ik betwijfel dat dit soort dingen niet met opzet gebeuren, het gebeurt vaker dat mensen in eigen sprookjes gaan geloven en anderen zo benadelen maar er is altijd wel een bewustzijn wat zegt dat 'het eigenlijk niet kan' zeg maar.

Het gestoorde aspect is dan dat er toch over die grens wordt gegaan, maar verwijtbaar vind ik het wel.
 
Is wel heel slordig gebouwd, en had waarschijnelijk binnen 5 min. netjes gemaakt kunnen worden, alle componentjes recht op de print plaatsen voor solderen is nou niet bepaald rocketsience....
En als dat niet past in je frontplaat omdat je het niet goed heb uitgemeten wat ook geen rocketsience is boor je desnoods de gaatjes wat groter.

Kortom prutswerk!
 
Even mijn mening:

- Cynthia leverd inderdaad traag maar wat ze leverd is meestal goed.
- Amensia is een super zeik gast ik ken diverse fabrikenanten die hem absoluut niks willen verkopen vanwege zijn lompe gedrag.
- Ik denk toch wel dat het een beejte is zoals Egres, en dat zijn ZO afgeraggeld is omdat het een onwijs vervelend iemand is om zaken mee te doen.
 
Wat heb je eraan Dennis om zo een module af te leveren, dan weet je toch al per direkt dat je hem retour krijg, zeikerd of niet?
 
waar hebben we het eigenlijk over hier?
een scheef jackje, en een scheve potmeter.

het kan idd. netter, en ik zou het zo niet afleveren, maar om er nou zo´n heisa over te maken.......:okdan:

:koffie:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Vergelijkbare discussies

Back
Top