[breaks] Lost My Old White Socks

mooi :)

zou alleen nog wat extra variatie willen, track begint voor mij na een tijdje wat langdradig te worden.
 
bueno, zet die amen break es wat harder ofzo, zo klinkt ie niet zo lekker in combo met die andere kick en hihats.

glitch, vroegha was het lastig....

maar die orkestrale score is grappig, belletje komt ook iets te vaak....

veel success met je alterego
 
Eindhovuuhhh... ;)

Maaruh leuke track, die break, zit daar een delay in ofzow, zou hem iig lekker strak houden en dichterbij zetten zodat hij meer impact kan genereren op het geheel.

ennuh varieer dat melodietje eens wat, het zal je verbazen... :okdan:
 
ik wou dat ik ook een alterego had :)


misschien een keer een ander melodietje voor de afwisseling
 
tnx voor de reakties..

die break wordt op verschillende manieren gerandommed waardoor 't bijna onmogelijk is om 'm in een strak grid te passen...Als ik dat al zou willen. Ik zal 's kijken of ik d'r nog wat aan kan aanpassen.
Na meerdere beluisteringen ben ik 't er zelf ook wel mee eens dat de melodie wel wat meer variatie kan gebruiken. Misschien dat er later nog 'n andere versie volgt dus.
 
die strings klinken goedkoop, en de breakbeat is een beetje rommelig. Ik zou meer met synthgeluiden gaan klooien, maar das persoonlijk misschien...
 
De strings zijn wel leuk vind ik zelf. Melodietje is wel oke, al wordt het door de rest van die track helemaal uit zijn context getrokken. En wat staat die amen raar in de mix?
 
Prima track.

ps: de lengte doet wel een hoop af aan de impact van de track, maw: hij is te lang voor zijn eigen bestwil
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top