Fred Coince - A Crow In The Dark (Gloomy Remix)

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.125
Locatie
België


Een remix van mijn goede Franse e-vriend, Fred Coince... zeer bekend op het Image-Line forum.

Als je de originele versie wil horen, kijk dan in mijn Soundcloud omschrijving.

Bedankt alleszins :)

Gloomy.
 
Dat is heel leuk om te lezen, dank je wel Jeroen...

Luitjes, dit is een hele fijne track om je zondag mee te beginnen, luisteren dus die handel :-) Graag!

Prettige dag allemaal!
 
Hi Gloomy, ik heb ook het origineel beluisterd en je hebt er een prachtige remix van gemaakt!
Inderdaad een heel goed begin van de zondag.. maar ja... met zo'n begin kan de rest alleen maar tegenvallen.. bedankt hoor :P
 
Ik begrijp toch niet goed hoe je d'r in slaagt om bepaalde arrangementen te combineren. Soms zijn ze irritant goed. Je veegt de vloer met regeltjes. Echt Gloom-style !
 
Hi Gloomy, ik heb ook het origineel beluisterd en je hebt er een prachtige remix van gemaakt!
Inderdaad een heel goed begin van de zondag.. maar ja... met zo'n begin kan de rest alleen maar tegenvallen.. bedankt hoor :P

Opnieuw zondag, en ik ben je vergeten bedanken, 3ddie. Van harte kerel, de maxx gewoon! Fijne dag verder! :)
 
Ik begrijp toch niet goed hoe je d'r in slaagt om bepaalde arrangementen te combineren. Soms zijn ze irritant goed. Je veegt de vloer met regeltjes. Echt Gloom-style !

Oooh fijne kerel, dit doet deugd om te lezen. Je weet je commentaren altijd precies te verwoorden, dank je wel makker! :)
 
Ik heb het origineel niet beluisterd, maar dit nummer spreekt mij totaal niet aan. Het voelt aan als een intro voor 1 of andere 2de rangs japanse manga tekenfilm, en daar heb ik de pest aan ;-)
Maar, zoals altijd Gloomy, nix aan te merken op de technische kant. EN ook niet op de gebruikte geluiden, ook die zitten weer goed. Maar zoals hierboven vermeld, niet mijn ding!
 
Back
Top