Remember us

Hij is wel leuk, maar ik wachte de hele tijd om een kick die maar niet kwam... Maar eurgh, waarom maak je geen twee versies hiervan ? Een tweede, vlammende track met pompende kicks en vette percussie, leent zich daar wel voor. Goed gedaan alvast! :)
 
Deze track is wellicht nog wat 'interessanter' (tevens gemaakt op mijn dagbestedingsplek/werkplek);
https://soundcloud.com/gardensofhega/space-case-echo

Wellicht iets te langdradig soms en met een wat te harde hi-hat (wat ik erg jammer vind).
Dat zou ik zeker nog wel willen gaan verbeteren (tevens donderdag as).
 
Remember us: is een mooie, aparte track. Heel gaaf gemaakt. Een wat stevige beat eronder is inderdaad een goed idee... wellicht in plaats van een tweede versie met beat dat in 1 en dezelfde track doen? Je kunt in het tweede deel (vanaf 02:47) misschien meer pit stoppen en dan weer lekker afbouwen? Hoe dan ook: weer een heel gave track!! Bijzonder en inderdaad ligt lekker in het gehoor....:okdan:

Space case echo: ik houd hier zelf enorm van. Spannende drone, effecten, bliepjes, pompende bas, desorienterende beat eronder... leuk effect geeft dat. Ik vind de hats iets te veel op de voorgrond komen (maar dat vind je zelf ook). Lekkere stabs erin, variatie in de beat met een mooie snare variatie erin... ik vind het weer een geweldige track man!! Heel gaaf gemaakt. Ik hoop dat het lukt om met deze verder te gaan. Ik vind 'm ook weer super veel potentie hebben (zoals eigenlijk al je nummers). :halleluja
Einde is een beetje abrupt wat mij betreft maar ik vind dat van heel veel nummers die hier gepresenteerd worden dus misschien ben ik gewoon een ouderwetse opa :beard: :P
 
Track: Space case echo

Je hihat is idd tehard maar je low end is ook veels te heavy.De sub frequencies daar zijn all over the place.

Luister je nummer op verschillende devices en vooral ook met een subwoofer zodat je hoort wat er daar onder gebeurd.


Ik heb geheel wat meer in balans gebracht.En kijk es op youtube wat tutorials over Resonant Frequencies in mixing en mastering.

Lekker nummer wel
:dj:
 

Attachments

  • 2 oktober.mp3
    5,9 MB · Bekeken: 85
Track: Space case echo

Je hihat is idd tehard maar je low end is ook veels te heavy.De sub frequencies daar zijn all over the place.

Luister je nummer op verschillende devices en vooral ook met een subwoofer zodat je hoort wat er daar onder gebeurd.


Ik heb geheel wat meer in balans gebracht.En kijk es op youtube wat tutorials over Resonant Frequencies in mixing en mastering.

Lekker nummer wel
:dj:

Bedankt voor je reactie.
En tof ook dat je een andere versie hebt geplaatst.
Deze klinkt inderdaad een stuk meer in evenwicht.
 
Ik vind ze allebei nog beter geworden!! Heel goed gedaan. Ik moet zeggen dat Gloomy wel gelijk had toen hij je probeerde aan te sporen om nog meer aandacht aan je tracks te besteden... het resultaat is echt beter geworden. Heel gave tracks geworden!! :okdan: :okdan:
 
Haha, leuk! Remember us2. Leuke melodie samen met die kick.. ben wel zo geen fan van die reversed pieces, maar dat ligt aan mij, dus goed gedaan man! :)
 
Leuke track!! (Remember us) Heb 2 versies beluisterd.. de kick verderop vind ik iets too much, en heb wat moeite met de pakweg 1 minuut die rond 1:45 start.. maar dat ligt meer aan mij. De muzikale elementen (melodieën en harmonieën) vind ik erg prettig :)
 
Back
Top