Gloomy - Belgium Is A Beautiful City / EDM

Belgium is the capital of Brussels....
Leuk, dat stuk op 3:00 kan ik best wel pruimen.
ZIjn belgen moppen wel toegestaan op SF?
 
Klinkt echt uitgebalanceerd en strak ook.
De vocals zijn ook erg tof gedaan!

Wederom, hartelijk bedankt voor je eeuwige support, Jeroen.. doet heel erg deugd om te lezen ;)
 
Belgium is the capital of Brussels....
Leuk, dat stuk op 3:00 kan ik best wel pruimen.
ZIjn belgen moppen wel toegestaan op SF?

Haha, the capital of Brussels, goed gevonden ;) Ja hoor, ik denk dat belgen moppen wel zijn toegestaan op SF, of ze moeten aanstootgevend zijn.. Dank je wel Big Ear, ik ben erg blij dat je mijn repertoire een beetje volgt..
 
Ik praatte voor mijn beurt, heb je track op Youtube gehoord en vind 'm wederom erg vet! Mooie foto's ook en dank voor de waarschuwing dat jouw land zo corrupt is! Geldt overigens niet voor Nederland, hier verloopt alles eerlijk! :engel:
 
Geen Youtube versie voor de fans met oude besturingssystemen?
Welk systeem heb je dan Dilago, dat je geen Soundcloud kunt beluisteren ? Ik zal, speciaal voor jou, van iedere nummertje dat af is, een filmpje proberen maken voor Youtube !
 
dank voor de waarschuwing dat jouw land zo corrupt is! Geldt overigens niet voor Nederland, hier verloopt alles eerlijk! :engel:

Dank je wel om zoveel naar Gloomy te luisteren, Dilago.. Het streelt mijn ego enorm, haha :) Ja yo, onze Westerse wereld is zo corrupt als de pest.. Maar nog even en er zullen veel koppen rollen.. De massa pikt het niet meer. En dan kunnen de flikken er weer duchtig op los slaan.. Wat een gedoe.. Gelukkig blijft alles "Okay", hahaha :smeris::koffie::D
 
Vanaf 1:08 wordtie sappig! Ik bedoel: 'paranoia light', dat kunnen die Belgen wel. :)

Ja, die Belgen kunnen veel hé :) Dank je wel voor je bezoekje en je leuke feed, Baron :)
 
Fijn opgenaaid sfeertje en dit werkt live zeker. Ik krijg echt rave-associaties, Prodigy-style.

Ook een kritiekpunt. De ohh komt er op 0.28 erg hard in. Ik vind hem ook niet mooi, voegt weiig toe. Als de kick erbij komt valt het niet meer op.

Maar lekkere track en heerlijk energiek!

Hey Bombario, bedankt om effe langs te springen, zeer mooie feedback.. Al weet ik niet welke "ohh" je op 0.28 hoort ? Thanks buddy, awesome of you ! :)
 
Dank je wel om zoveel naar Gloomy te luisteren, Dilago.. Het streelt mijn ego enorm, haha :)
Zolang je maar niet lui en tevreden met jezelf wordt want dat komt je muziek niet ten goede! En bedenk je dat ik maar voor 70% kan horen!
 
Open hihat :) Die komt er ineens invallen en staat te hard. Met de kick erbij gaat hij eruit, of staat hij een stuk zachter. Dat is beter.

Haha, al meer dan 14 jaar produceren en dan niet weten wat ohh is :o:

Het zou leuk zijn als je mijn tracks zou beluisteren in mijn wip-topic, want zulke feedback kon ik wel goed gebruiken.. Dank je wel Bombario ! :)
 
Zolang je maar niet lui en tevreden met jezelf wordt want dat komt je muziek niet ten goede! En bedenk je dat ik maar voor 70% kan horen!

Ow, dat wist ik niet. Sorry, daar moeten we rekening mee houden. En nee, ik word niet snel lui en tevreden als ik produceer, ik dénk dat ik me altijd 100% geef.. Thanks Dilago :)
 
Back
Top