With a wandering eye - RMX - Gloomy

EviL303

Ouwe rot
Lid sinds
19 juni 2003
Berichten
1.664
Locatie
Italia - Milano
Bij deze ... de remix van een with a wandering eye van ons forumlid Gloomy!

Zoals steeds Acid gewijs maar beetje meer Techno gericht in mijn ogen :W

Een uurtje of 10 aan gewerkt , ik werk max 20 uur aan een track zodus ... zoals steeds met gebreken :)

Hopelijk kunnen jullie er iets van vinden !

 
Hey Dr. :)

Hij is leuk en origineel, meer feedback gaf ik je per pb. Ik ben vereerd met het schilderij !

Ik wacht nu op je wav-file, want ik heb 'm nog steeds niet doorgekregen.. foutje in de mailserver wellicht.

Nog even een publieke opmerking :

Het is géén Gloomy VS (artiestnaam), want het is geen samenwerking, maar een gewone remix.

Dus ik ga ze betitelen als volgt :

"Gloomy - With A Wandering Eye (Dr. Evil Acid/Techno Remix)"

Oké voor jou ?

Ik verwacht nog inzendingen als ik sommigen mag geloven.. helaas haken er steeds een paar af, op't eind.. zo is de ervaring.

Fijn yo P ! Leuk dat iemand me vraagt een remix van mijn tracks te mogen maken, top !

:halleluja

Alles goeds,

Gloomy.
 
Wow, impressive. Na 10 uurtjes ben ik gebruikelijk op de helft van me percussions. Ik ben echt een miereneuker wat dat betreft en nog klinkt het kut :).

Dikke track
 
KSUS bedankt voor het luisteren en de feedback! Iedereen heeft zo zijn methode van werken , en geloof me aan de mijne zijn er ook veel nadelen want soms kom ik helemaal vast te zitten en dan begin ik gewoon aan iets nieuw! En het kan altijd beter heheh.
 
hij is echt goed gelukt proficiat van mijn kant.
mijn inzending zal hopelijk ook snel komen.
 
Super Eduard ! Maar werk eerst aan de puntjes die ik daarnet via pb heb doorgestuurd.. En toch mss een pre-track plaatsen, voordat je 'm als zijnde àf beschouwt.

Succes ! :)

Gloomy.
 
KSUS bedankt voor het luisteren en de feedback! Iedereen heeft zo zijn methode van werken , en geloof me aan de mijne zijn er ook veel nadelen want soms kom ik helemaal vast te zitten en dan begin ik gewoon aan iets nieuw! En het kan altijd beter heheh.


Ik ken het, meestal kom ik niet eens tot de finish :P eerst maar eens leren mixen. De theorie is er al.
 
Hey Gloom :)
Ik moet nog ff wat jaren oefenen vrees ik.

Of met WK? ;)

Hey KSUS, anders mag je eens de gratis "SPAN vst" downloaden, dan zie je meteen welke frequenties te hoog en te laag staan.. Als je wil zal ik 'm wel masteren voor je.. Moet toch alles op hetzelfde geluidsniveau trekken..

Het WK, tja, die is binnenkort gedaan, tijd genoeg voor de EP echter ;)

Misschien eens een half uurtje proberen ? Kan wel eens iets moois worden.

Het beste !

Gloomy.
 
Ik ben overal voor in :mega::mega::mega:

Ik gebruik digicheck voor de mix, bij de ff800 maar daarna hier en daar een comp en eq in protools, heel minimaal maar dan veranderd het wel weer..

zon span VST heb ik nooit gebruikt, klinkt alsof ik die zo kan laden in protools dus zal eens checken, maar ik werk 9 van de 10 keer toch met headphones dus het ligt allemaal niet zo nauw op dat gebied momenteel, arrangeren is nu aan de beurt voor mij, ben melodietjes maken
 
Hier is een downloadkoppeling naar "db Glitch2", een gratis all-round effect generator.. stutteren, alles zit erin. Je kunt ook de Pro versie kopen met meer features, maar dat is niet nodig.. Voor onmiddellijke download, klik hier :

http://illformed.org/downloads/illformed_old_vst_plugins.zip

àls je er zin in hebt natuurlijk, het brengt wel je producties naar een heel ander nivo..

Je ziet maar, succes alleszins ;)

Gloomy.
 
Back
Top