X

if not now, when?

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

if not now, when?

Iemand heeft een track geupload onder de naam Buska

Ik ben dat dus niet. Ik heb hem nog niet geluisterd. Dat komt morgen!

Groeten JohnnyBusca met een C.
    JohnnyBusca (TonyBlack) AKA JanVerbrugge (Piet Rutten Bowling team) AKA Jacques ClairEsprit (BonBon) AKA de Modular Pimp AKA The Chaotic Architect
    http://www.tonyblack.org - Vereenigde Synthologische Compagnie der Lage Landen
    Gear List: SH-101, TB-303, TR-606, TR-606 (Analogue Solutions Mod), TR-707, TR-727, TR-909, MC-303, MPC2000xl, AX-73, SIDstation, Mobius, 1402 VLZ, 1604 VLZ PRO, 3x A-100+DL+PAIA+EFM+ Voxglitch+ASo+planB, Voice Modular System, Pocketcontroller, SDS-800, SDE, DSM-200, Cyclone, MSQ-700, VL-one, Virtualizer, DR-110, MFB-synth, Maximizer, DS-1, DR-55, 2x Böhm Soundlab, Digital Drums, 2x Formant, Casio Triggersticks, Magnus Electric Air Organ, AD202, Draakdoos, computer, delta1010, x0xb0x en Scom4
    Onderweg:void "Your equipment list is as pathetic as your opinion"

p.s. Ik neem aan dat de titel iets met een dame te maken heeft. Beter gezegd met het fenomeen "een blauwtje lopen"

Beter!
    JohnnyBusca (TonyBlack) AKA JanVerbrugge (Piet Rutten Bowling team) AKA Jacques ClairEsprit (BonBon) AKA de Modular Pimp AKA The Chaotic Architect
    http://www.tonyblack.org - Vereenigde Synthologische Compagnie der Lage Landen
    Gear List: SH-101, TB-303, TR-606, TR-606 (Analogue Solutions Mod), TR-707, TR-727, TR-909, MC-303, MPC2000xl, AX-73, SIDstation, Mobius, 1402 VLZ, 1604 VLZ PRO, 3x A-100+DL+PAIA+EFM+ Voxglitch+ASo+planB, Voice Modular System, Pocketcontroller, SDS-800, SDE, DSM-200, Cyclone, MSQ-700, VL-one, Virtualizer, DR-110, MFB-synth, Maximizer, DS-1, DR-55, 2x Böhm Soundlab, Digital Drums, 2x Formant, Casio Triggersticks, Magnus Electric Air Organ, AD202, Draakdoos, computer, delta1010, x0xb0x en Scom4
    Onderweg:void "Your equipment list is as pathetic as your opinion"

Comment

Ja dat ben ik dus. Bij het 'nieuwe leden' ding had ik al uitgelegd dat dat niks met JohnnyBusca te maken heeft (hij was hier eerder).

Buska met 'n K is dus de 'artiestennaam' van lo-fi die eigenlijk gewoon David heet.

Ga luisteren dan.

Comment

Working...
      X