[Hardcore] Pat Cemetery - Tokamak Reaktor (Preview)

Ik vond 'm wel mooi. Knappe geluiden gebruikt.

Drie minpuntjes :

* het begin staat te zacht in volume, moest mijn speakers luider zetten (wat achteraf niet nodig bleek)

* Naar het einde toe, kan ie wel wat variatie gebruiken..

* hij mag langer duren

Veel succes :dj:
 
Bedankt voor het luisteren Gloomer ...Ik ben het helemaal eens met je kritiek.

* Klopt. Ik moet nog ff kijken hoe ik dat fix, waarschijnlijk moet ik de tracks door een compressor halen om het volume een beetje op te halen, even later gaat het filter open op die tracks, dus daar wordt het volume anders weer te hard, als ik alleen het volume harder zet (Ik hoop dat ik te volgen ben).
* Heb ik inmiddels al wat aan gedaan.
* Het is een preview, het is de halve track
 
Kan m momenteel even niet luisteren. Maar het is Pet Sematary, tenzij het een woordgrapje is ofzo.

Het is een woordgrapje of zo. :D Hoe dan ook, ik ben benieuwd wat je er van vindt, thanks!
 
Laatst gewijzigd:
Hoi topper
heb veel en veel beter gehoord van jou


Ik vind hier meer ambient in zitten ipv echte rag Hardcore past niet helemaal samen met elkaar die flow


gelijk vanaf het begin gaat het al fout dat stukje bij 0.08 loopt de beat niet goed over met elkaar
misschien als je er een delay over gooit in het eerste stuk vanaf 0.08 en de delay ff laat uitgalmen en dan pas dat snellere stukje beat er bij loopt het misschien beter over met elkaar


En die vocals wat zeggen ze precies in die taal?
Vind die russen taal persoonlijk echt niks aan


Die onregelmatige ritme in de kick vind ik wel weer leuk
maar de kick zelf moet veel meer power in kwa punch vind het niet echt knallen dat ik denk ga ff lekker los


inspireert niet echt die kicks vind ik persoonlijk
Sorry geef gewoon mijn mening
denk als je hier een Dark ambient track van maakt met een DNB of Dubstep achtige beat er bij dat het veel beter uitpakt
omdat het ambient gedeelte veel mooier is kwa opbouw dan het Hardcore gedeelte vind het niet mooi samen passen met elkaar
Suc 6 verder topper!!!
 
Laatst gewijzigd:
Bedankt voor het luisteren harrewarre, jammer dat je het niks vindt. De fouten die jij hoort, zijn voor mij bewuste keuzes geweest, dus ik denk dat we het wat deze track betreft nooit eens worden. Dat de kick geen punch heeft trek ik me wel aan, daar ga ik zeker ff op letten, thanks gozert!
 
Ik vind het wel leuk. Die russen + die space effect die zo nu en dan langs komt. Synth die er in het intro doorheen huppelt heb ik zo mn twijfels.. niet mijn keus. Kick klinkt opzich wel goed, kan alleen nog wel wat meer laag hebben volgens mij, even proberen. Verder vooral tracks afmaken hé!
Zal ik nu PPK - Ressurection even opzoeken. :D
 
Ik vind het wel leuk. Die russen + die space effect die zo nu en dan langs komt. Synth die er in het intro doorheen huppelt heb ik zo mn twijfels.. niet mijn keus. Kick klinkt opzich wel goed, kan alleen nog wel wat meer laag hebben volgens mij, even proberen. Verder vooral tracks afmaken hé!
Zal ik nu PPK - Ressurection even opzoeken. :D

Bedankt man, ik moest al bijna huilen, maar voel me nu al weer een stuk beter :D

Ik heb de track inmiddels netjes afgemaakt, dit is ongeveer de helft, gebeuren verder geen schrikbarende dingen in de lange versie.

Ik zal inderdaad de bass er nog ff indraaien, kijken hoe dat gaat.

Hoe dan ook, bedankt voor het luisteren!
 
Bedankt harrewarre, maar dat lijkt me te veel eer, dat ben ik niet waard.
 
Ik weet verder niet wat het eind resultaat is , maar het is weer eens wat anders .
Ik vond dat vocal loopje er onder best uniek .
Het is wel erg jammer je trackje zo bar weinig likes heeft gekregen en daarom heb ik besloten er een like bij te doen .
 
De elementen los van elkaar vind ik mooi, bij elkaar wat minder.
Die bass sound wat er bij 0.42 inkomt zou ik iets moderner maken. Het lijkt wel of het melodietje niet helemaal klopt. Hij begint lekker, maar dan komen er paar niet lekkere noten bij.
 
Ik lees jullie reacties nu pas, ik had deze track eigenlijk al opgegeven, ik dacht dat ik de enige was die er wat in hoorde, maar was me wel bewust van het feit dat het geen populaire track zou zijn. Superbedankt voor jullie reacties, ik ga hem misschien wel eens afmaken en dan neem ik jullie punten zeker mee.
 
Back
Top