Beatmaak filmpje

Dit is al een goed begin voor wat betreft het video! klinkt ook lekker zeg. Wat je op SC hebt staan ook, on-Nederlands goed! (of hoe geef ik het internationale karakter van je eerste track aan). De sequencer is een SU700? Wat gebruik je nog meer?

Gaaf dat je het deelt!
 
Dank je wel voor het checken! We proberen de sound tijdloos en voor de hele wereld te maken vandaar dat mijn/onze tracks niet zo Nederlands klinken! Mijn main sequencer is inderdaad de su700(ik heb laatst een tweede aangeschaft:kroon:). Daarnaast gebruik ik de MG614 als mixer(voor de warmte!) en nog een hoop aparte gear zoals de po 16, sp404, Alesis bitcrusher en natuurlijk draaitafels om te samplen! 8)
 
heb niet veel met hip hop tenzij het oude (80/90 west coast en of Frans/Duits is) maar....
Dit klinkt verdomd goed zeg. Lekker dop-uh stem en bietz. Dit vind ik wel lekker.
En god dank niet in het Nederlands :halleluja

Mijn subscribe heb je :)
 
@Der_Mantie Mega compliment! Super wreed om te horen dat je dit wel goed vind klinken dan! komt misschien omdat ik vrij breed denk! :eureka: Thanks anyways! Hopelijk kan ik binnenkort nog een uitgebreidere maken.
 
Gaaf om te zien. :) Klinkt goed, en leuk ding natuurlijk de SU700.. :mega:

Hoe doe je die High pass @ 3:40 er zit toch alleen een Low pass filter op.. of is dat met de EQ?
 
Ah oke... :okdan: Van de mijne doen flink wat potjes moeilijk.. nu is er niet echt mee te werken. Moet em nodig fixen.. maar zoveel andere dingen die leuker zijn om te doen.... :D
 
Back
Top