Zomerdeuntje - 3e poging.... :-)

Niet erg zomers maar de zomer van dit moment lijkt eigenlijk meer herst dus misschien dan toch een klein beetje compatibel met het diverse jaargetij dat afgelopen zondag is ingegaan. :mega:

Als ooit de zomer in Nederland "herst" ... :D
 
@PabloDeMode: Dank voor je analyse!

Als ooit de zomer in Nederland "herst" ... :D
Man man man, 't is ook nooit goed he... :-P

Daarnet heb ik heerlijk in de zon gezeten en ik zit nu te gloeien achter m'n pctje!
 
Je bent in ieder geval meer bezig dan ik en je laat de mogelijkheden om fouten te maken toe!

Ik zit maandenlang met een nummer vol met producer-trucks en komt uiteindelijk min of meer matig uit. Fouten mogen bij mij wel maar die hebben een functie en een waarde, heb geen zin om dingen "zomaar" te doen aan gebrek aan beter (of omdat het toch niets uitmaakt).
 
Scep, doe eens iets met een break. Kijk naar je wavevorm en je ziet waarom.

Wel top dat ik een heuze progressie hoor. Ik mis hier overigens (geldt ook voor een aantal van je andere tracks) een snare. Als je die gebruikt, wordt het geheel (vermoed ik) nog wat interessanter. Je kunt met wat creativiteit via zo'n snare ook wat meer (song)structuur geven aan je track.
 
Ah, waarde Doctor! Dank dat u dit muziekje aan een diagnose heeft onderworpen.

Scep, doe eens iets met een break. Kijk naar je wavevorm en je ziet waarom.

Er zit wel 'n soort van breakje in na de modulatie halverwege. Maar misschien zou ik het nog leger moeten maken dan....

Ik mis hier overigens (geldt ook voor een aantal van je andere tracks) een snare. Als je die gebruikt, wordt het geheel (vermoed ik) nog wat interessanter. Je kunt met wat creativiteit via zo'n snare ook wat meer (song)structuur geven aan je track.

Ik heb er wel een snare inzitten hoor. Alleen niet op de standaard 2 en 4. Hij roffelt 'r wat tussendoor...


Misschien ga ik nog iets verbeteren aan deze track, misschien ook niet...

Inmiddels heb ik dankzij het heerlijke weer een geheel ander zomerhumeur...
Dus wordt het misschien tijd voor een 4e poging een zomerdeuntje in elkaar te prutsen... ;-)

:W
Scepticist
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top