Schoppenheer - Camera ziet alles, Camera kijkt mee

goed trackie

funny_traffic_control_system_1001.jpg
 
Ik volg je nu een tijd en volgens mij zit de ontwikkeling voornamelijk in het instrumentale gedeelte. Qua vocals zou ik ook weleens echt verrast willen worden. En dan bedoel ik niet de inhoud, want de invalshoeken zijn origineel genoeg.
 
Thnx iedereen.
@torp: Bij deze track ben ik meer dan welke andere track dan ook al bezig geweest om met mijn stem te spelen qua toonhoogte.
Zou je verrast willen worden qua flowritme of qua stemgebruik?
 
Oh, dat is grappig of misschien juist niet... want mij is dat niet opgevallen... :o: :(

Van flow heb ik geen verstand. Edit: na enig zoeken begrijp ik dat het om "de interactie tussen tekst en muziek" gaat. Ik luister er naar als leek en vind de vocals wat gewoontjes voor jouw doen. Volgens mij bedoel ik dan het stemgebruik.

Maar gezien alle positieve reacties hoef je je van mijn opmerking niet veel aan te trekken.
 
Niet gehoord Maar weet dat ie weer dik is. Kan je niet beats maken voor anderen om er zo tussen te komen? En Dan later solo te gaan?
 
inhoudelijk top, zo is t
flows in coupletten wel cool hoor, nice:)
moet je in dat stukje na 2:30 niet nog een laagje toevoegen halverwege? gewoon dat de hele shit aan is?
ik vind het refreintje net een beetje in zn hempie staan vergeleken bij de rest. mss vocal improvjes adlibs dingetjes toestandjes er omheen vouwen? kweenie
lekkerrrrr bezig
 
Het geheel is best prettig om naar te luisteren Ben geen fan van de tekst, maar dat geldt voor elke track waarin vocalen zijn verwerkt. Het gaat mij om de muziek, het instrumentale deel. En dat zit hier wel snor. Lekkere drive. Je vocal vind ik niet geweldig in de mix zitten eerlijk gezegd. De instrumental is dik en heel aanwezig, maar je stem vind ik op veel punten te dun, alsof hij er net niet helemaal bijhoort. Een dikke eiken vloer met een laminaatje erboven op.

Die snare die in het laatste sruk zit is wel heel erg lekker hoor! En die reverb erop...
 
Back
Top