Last night... (Wurli Jam)

Thanx Jeremy.. :mega: 'k Heb er trouwens maar 1 Rhodes partijtje inzitten ergens zacht in de background.. rest van EP partijtjes is de Wurlitzer .. :D
Als je ze naast elkaar hoort toch best anders van klank.. maar alletwee helemaal te gek qua klank ;)

Op Hearthis kun je je track updaten zonder te hoeven dokken zoals op SC het geval is :mega:
 
Gewoon dik Pat! Mix heeft wellicht wat veel hoog, maar dat is zo opgelost ;-)
Funky bassline mag er zijn!
 
Thanx Bas.. :mega:

Had er al eerder wat hoog uitgehaald maar misschien nog iets teveel aanwezig.. heb momenteel mijn KRK's weer aangesloten en moet nog een beetje wennen aan de opstelling denk ik. Thanx voor de heads up iig. :)
 
Is gewoon een volwassen song en productie.
Ik zou mijzelf belachelijk maken als ik hier productionele commentaar op zou gaan proberen te geven.

Maar ik kan mij niet voorstellen dat jij zelf niet weet dat dit gewoon goed is :-).
 
Thanx Jompo :mega: Er was nog wel e.e.a. wat ik er aan veranderen wil.. een extra zangstukje.. gitaartje erbij.. maar met name de 'hum' oplossen in de Wurlitzer en het dan opnieuw inspelen.. maar het gekke is dat ie bij het beluisteren van de opname niet eens opvalt..
Voor de rest ben ik er ook erg oke mee.. :)

@ Gijs: Thanx man :)
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top