The light is in the air (track met Lyric van Pablo)

Wow.. thanx Egres :) Ik wil weer zeker weer meer met vocalen gaan opnemen. Momenteel ben ik super druk met mijn ruimte (daar waar ik ook sax speel) isoleren tegen de herrie (wanden en vloer). Maar als ik daarna gooi ik alle remmen los :geslaagd:
 
Wow.. thanx Egres :) Ik wil weer zeker weer meer met vocalen gaan opnemen. Momenteel ben ik super druk met mijn ruimte (daar waar ik ook sax speel) isoleren tegen de herrie (wanden en vloer). Maar als ik daarna gooi ik alle remmen los :geslaagd:

Het is ten sterkste aangeraden om dat te doen ja,met zo een talent!
 
Wat is er eigenlijk met Pablo? Long time no read.
 
Ik vind dit heel sterk! Vocaal & muzikaal. Zo goed dat ik nu ook even heel kritisch ga zijn.
Primo : Waste the MODDER F*CKING basdrum sound. Ik word er ziek van !
Deze track vedient een dikke, ronde kick (en ik bedoel geen 808 maar die typische kick met veel buik die veel meer IN de muziek zit. (zal ik m' posten?)
Secundo : de baslijn smeekt om veel meer variatie. Blijf in het begin nou aub niet in die 4/4 eentonige noot hangen ! (en ik zou de bass sound ook iets meer uitgesproken laten klinken.
Kortom, stem de bass en bassdrum echt op elkaar af en zorg dat die IN en niet OP de muziek liggen. Geef vervolgens je stem net iets meer FX en zet ze net iets zachter. Dan ga je een mooi rond geheel krijgen.
En Tertio : de droge klap mag veel meer KSSHHH hebben. (ik zou 'm layeren & pannen met voornoemde - ff zoeken en dan hoor je wat ik wil zeggen)
Verder een dikke pluim !:okdan::halleluja
Ik wacht vol spanning ...8)
 
Laatst gewijzigd:
Ik vind dit heel sterk! Zo goed dat ik nu ook even 'keiharde' kritiek durf te uiten.
Primo : Waste the MODDER F*CKING basdrum sound. Deze track vedient een dikke, ronde kick (en ik bedoel geen 808 maar die typische kick met veel buik die veel meer IN de muziek zit. (zal ik m' posten?)
Secundo : de baslijn smeekt om veel meer variatie. Blijf in het begin nou aub niet in die 4/4 eentonige noot hangen ! En Tertio : de droge klap mag veel meer KSSHHH hebben. Verder een dikke pluim !:okdan::halleluja
Ik wacht vol spanning ...8)

Dank Skelet! :) Het wachten zal helaas niet beloond worden. Dit heb ik ruim 8 jaar terug gemaakt ;) Weet ook niet of ik alle files nog compleet heb.. was ook met Sonar 8. Geef ook onmiddelijk toe dat de drums beter kunnen. :)

Wat ik nog wel steeds mooi vind om terug te horen is hoe goed Synht1 presteert. Complete productie (inclusief zang) heb ik toen volledig op een Pentium 4 computer gemaakt :D weliswaar een beetje bouncen zo nu en dan. Drums was een drumplugin waar ik de naam even niet meer van weet.. maar thanx iig :okdan:
 
Dank Skelet! :) Het wachten zal helaas niet beloond worden. Dit heb ik ruim 8 jaar terug gemaakt ;) Weet ook niet of ik alle files nog compleet heb.. was ook met Sonar 8. Geef ook onmiddelijk toe dat de drums beter kunnen. :)

Wat ik nog wel steeds mooi vind om terug te horen is hoe goed Synht1 presteert. Complete productie (inclusief zang) heb ik toen volledig op een Pentium 4 computer gemaakt :D weliswaar een beetje bouncen zo nu en dan. Drums was een drumplugin waar ik de naam even niet meer van weet.. maar thanx iig :okdan:

Owkee. Nu zag ik idd de datum v/d post...shiiit. Nu snap ik het... :okdan:
 
Back
Top