Live acid geknetter

Succes! Ik kan helaas niet komen, want ik heb al een feestje in Den Haag....
 
Hmm.. de server zal wel weer op z'n gat liggen. Dat gebeurt wel vaker.
 
hoe was je live optreden trouwens ?
opnames gemaakt ?
 
Het live optreden ging erg goed. Alleen weer geen opnames gemaakt. Vorige keer werd er op een computer opgenomen, maar die crashte halverwege en alles was dus weg. Deze keer had mijn maat een video recorder meegenomen om het geluid op te nemen, maar die *** was vergeten de juiste kabel mee te nemen dus konden we weer niks opnemen. Er zijn blijkbaar wel video opnames gemaakt die ik hopelijk deze week krijg toegestuurd. Ik zal proberen om die ergens op een server te zetten.

We hebben iets meer dan een uur staan te kloten en toen ging de 808 sync over de zeik en liep dus alles langs elkaar heen. Ik gebruik m'n 909 als master en die stuurt midi naar de 808 en deze stuurt dan weer sync naar m'n 2 TB's. Maar goed niks liep dus meer synchroon dus zijn we noodgedwongen gestopt. Bij het vorige optreden liet mijn 909 het na een uur afweten. Een uurtje live is eigenlijk ook lang genoeg.

Het feest was wel leuk verder. Het is tot 's morgens een uur of 9 door gegaan en toen was iedereen echt weg.
 
Ik hou van vintage! :)
 
was een errug vet optreden, lekkere ranzige acid!!!:)
en daarna ook nog es de ouwe mononom crew achter de draaitafels:) :) helemaal te gek. Doet me denken aan ouwe tijd van de gezellige kleine feestjes
 
Origineel geplaatst door stijn
was een errug vet optreden, lekkere ranzige acid!!!:)

Zoals het hoort! Dank je. Crisis is inderdaad wel een leuk pandje voor dit soort feestjes vind ik.
 
29 maart - Hollywood.

29 maart - Hollywood.

Ik hoop dat het de 29ste ook een lekker acid feestje wordt in de Hollywood in Eindhoven. Is toch een afscheidsfeestje, dus de stoppen eruit, zou ik zeggen.
 
Daar kan ik helaas niet bij zijn, heb al wat anders. Ik ben wel benieuwd wat dat gaat worden.
 
Back
Top